domenica 29 marzo 2009

Matka a Lady zo všetkých národov

Modlitba pre matku a Lady zo všetkých národov, ktorý je súčasťou celosvetovej akcie. Táto akcia je recitovat denné modlitbu v Amsterdame a rozšíria ju. Panna Mária sľúbila nové Turíce na svete! Samozrejme nezabúdať na modlitbu ružence, modlitbové obľúbené Maria Ss
-
Modlitba Pani všetkých národov (Amsterdam)


-







11. februára 1951, na výročie prvého zjavenia v Lourdes, Maria povedal modlitby, na ktoré mal uvedené v prvej správe z roku 1945, hovorí: "V modlitbe musia byť uverejnené!" V tejto jednoduchej a krátkej modlitbe žiadajú Pána Ježiša Krista, príchod Ducha svätého. Na všetkých tých, ktorí recitovali Pani všetkých národov advokát a sľubuje príchod Ducha Svätého. Hovorí: "To je modlitba za spásu sveta. Táto modlitba je pre premenu sveta. Modlite sa táto modlitba za všetkých okolností! Divulgatela v kostoloch a prostredníctvom moderných prostriedkov. Muži z tohto sveta musia naučiť spoliehať na Lady všetkých ľudí, ktorí kedysi Mary, ktorí obhajujú, že svet je bez korupcie, katastrofy a vojny "(38. správa). A opäť to robí veliký sľub: "Prostredníctvom tejto modlitby sa Lady sa zachrániť svet" (46. správa).

Obraz z Lady všetkých ľudí





Už v druhej správe o dáma zdá zrakovo postihnuté v mori kvetov, pred ktorým klietok sú tisíce ľudí. Potom, co říkal modlitbu, priťahuje pozornosť vizionár sull'aspettoesteriore jeho osobu a požiadala, aby ju vyobrazených v obraze. Ukazuje, stojaceho na zemeguli, pretože - vysvetľuje - prichádza na celý svet. Jeho tvár, ruky a nohy sú rovnako ako ľudská bytosť, kým telo je spiritualized. Nachádza sa na kríž, označujúci intímnu únie a bolestivé, že spája Syna v obeti na kríži. Jeho rukami vypúšťať tri lúče, lúče milosti, vykúpenie a mier, čo môže dať ako Lady zo všetkých národov. Lúčmi obořiti národov krajiny, ktoré predstavuje ovce, ktoré nenájdu pokoj, kým sa zase do kríž. Z tohto zastúpenia je prísľub: "slibuji na všetkých tých, ktorí sa modlili pred tento obraz a volať Lady zo všetkých národov, aby vďaka za duše a tela, do tej miery, že bude Syn! Nemusíte zvažovať len do svojho kruhu. Já jsem "Pani všetkých národov." Tento obraz musí ísť z jednej krajiny do druhej, z mesta do mesta. To je účelom práce vykúpenie "(33 ° správ).


Nasleduje stručný prehľad dátových správ od Mary to vizionár Ida Peerdeman:

1) Po smrti Pope Pius XII°

Boh poskytuje najlepší dôkaz o pravosti správy s predikciu dní na to, Pope Pius XII sa bude nazývať na večnosť. Len Boh, "Pán života a smrti", môže si tento dátum. Dôkaz o pravosti, ktoré zasahujú do života Sväté pápežom, nie je jasné potvrdenie správy pre cirkev Universal?
V noci medzi 18. a 19. februára 1958 (Popolcový streda) Ida dostane správu, že viac ako akýkoľvek iný, bude doklad o pravosti pre Amsterdam. Tu je jeho svedectvo: "Dnes v noci som sa zobudil s kodrcat pretože som zavolal. Všetky tri boli presné. Videl som opäť na svetlo a počul som hlas Pani som povedal: 'Tu som znova. Kľud v Pána Ježiša Krista buď s vami. (...) Což som urobil vyhlásenie, ktorá nehovorí nič nikomu, ani kostelník a vaše duchovné režisér. Keď je hotovo, povedz im, že ste mali Lady predpokladalo. Tu je komunikácia: Poèúvaj, súčasného Svätého otca, Pope Pius XII, bude vítaný v našej tohtoročnej rok, na začiatku októbra. Pani všetkých národov, spolupredsedom, prostredníc a advokát, povedie ho do věčných radosťou '. Táto správa ma desí a snaží sa tomu veriť. V Lady povedal: 'Nie nebojte, dcéra! Jeho nástupcom bude vyhlasovať dogmy '. Ringraziai dámu a povedala veľmi slávnostne: 'Amen'. "To isté ráno na Popolcový stredu, je vizionár volanie jeho duchovné režisér a informoval ho, že Lady vydal správu, že nemožno hovoriť ktokoľvek. Ale Otec Frehe má dobrý nápad opýtať Ida dať všetko na papier: "Sľub písať a čoskoro prinesie dnes osobne, inak to má svoju hodnotu. Premýšľajte o tom. Môžete zapečeť dopis, len prijímať dnes, čo najskôr. "Ida počúva, napísal slová na stroj z Lady, ktorého kópiu uchováva doma, bude klásť na pôvodnú v zapečatenej obálke a vydal v rovnaký deň na duchovné režisér. Tieto objekty obálku v šuplíku svojho stola, kde sa čoskoro zabudne. Zrakovo postihnuté trávi niekoľko mesiacov pokoj a isté očakávania na realizáciu Madonna povedal. V spätnom pohľade, vo svojom liste zo dňa 24. novembra 1958, bude opisovať toto bolestné obdobie v jeho biskupa Mgr. Huibers, "pokračoval som premýšľať o tom, čo mi povedala pani musela ohlásiť na Svätého otca. Najhoršie bolo v dňoch, keď Svätý Otec bol nad hrobom. Známych a často volal mi povedal, abych konzola mi: 'Ale Svätý Otec nezomrel, nemôžete' a tak ďalej. Tieto momenty, kostrčou, bolo najťažšie ... Na ráno 9. októbra som sedel v prednej časti rádio a novinky o smrti svätého otca esclamai: 'Vďaka Bohu!' Já vím, že to nebolo príjemné mě, ale já mu odpustí, pretože vie, že som povedala pani že by sa upustilo a ohroziť jej príčinou ... "Ida bola hneď od svojho duchovného režisér a požiadal ho, aby konzultovala s obsahom zapečatenej obálky. Pretože Otec Frehe nepamätáte to, ukazujúce, kde sa domy a vráti kópiu správy na Popolcový stredu písomne po jeho želanie. Veľká je dive Otec Frehe, takže sa okamžite poslať do Ríma pôvodné stále zapečatených na pozornosť kompetentných osôb ako presvedčivý dôkaz o pravosti správy.

2) V komunistickej revolúcie v Číne

Dňa 7. októbra 1945 Ida má krátke, ale jasné vízie Čína: "Vidím, Čína s červenou vlajku!" K videniu je realizovaná štyri roky neskôr. Po dvoch rokoch občianskej vojny medzi komunisty el'armata generálny Tschiang Kai-scheks dňa 1. októbra 1949 víťazom TSE Mao-tung, šéf komunistickej strany vyhlásil People's Republic of China.

3) pristátia na Mesiaci

Keď Ida v roku 1946 došlo k pristátie na Mesiaci, bez uchopenie zmysle scénu, a pokúsiť sa absencia gravitácie, nemožno si predstaviť, že udalosť, ktorá bude pomáhať 23 rokov potom, čo sledujete televízne vysielanie, prvý mesiac pristátie, ktoré sa konalo v dňoch 20:07 , 1969. V tomto ohľade, v roku 1967 bol hlásený: "Tak to bolo, ako by som bol s Lady na vrchole sveta. Nemôžem povedať inak. Udělala mi pozorný k niečomu, a videl som na nej mesiac predo mnou. Teda niečo vletelo, a prišiel na tento mesiac. K tomuto som povedal: 'Je snáď niečo, že príde na Mesiaci'. Nevedel som, ako by som mohol vysvetliť iným spôsobom. Bola som na svete, ale nie je v tom, že tam naozaj bolo, bolo, ako by som hover v ovzduší. Potom cítil podivný pocit. Mám veľa ťažkostí vysvetliť takúto vec. Bol to akýsi prírodný jav. Čo sme videli, ale bol akýsi vzdušný priestor musel byť niečo podobné. "Neskôr napísal:" Čo to bolo zarážajúce, mesiac, ne? Rovnako ako Lady nechal ma vidieť 7. februára 1946. Hriech, tak som nevedel, čo to bolo a čo to znamená. Preto som povedal, len so slovami, že som opustil Lady povedal, 'Je snáď niečo, že príde na Mesiaci.' Potom som videla niečo sstupující dostatočne rýchly na Mesiaci, biela, takmer štvorcového. Pôsobivý výkon. "

4) Pád berlínskeho múru

V roku 1950 uzrel Ida znovuzjednotenia Nemecka. "Potom sa Lady je hustá línie v Nemecku a povedal: 'Európa je rozdelená do dvoch'." V nadväznosti na vizionár musia urobiť gesto a povedal: "Vezmi tento riadok a já schovat." (10.12.1950) 40 rokov neskôr, v roku 1989 svedkom pádu berlínskeho múru. Tri týždne pred prezidenta Východného Nemecka Honecker, samo-istí, povedal: "Na stene stále existuje medzi storočia."

5) Európa a USA spojili v nebezpečenstvo, že chemické a bakteriologické zbrane?

Nasledujúci odsek zo správy v Amsterdame, 26. decembra 1947 je rastúce nebezpečenstvo pre Spojené štáty a Európa z teroristického útoku s chemickými alebo biologickými zbraňami. Zrakovo postihnuté Peerdeman Ida hovorí: "... Vidím, Amerika a Európa, na strane druhej. Potom som napísal: 'vojna ekonomický bojkot, menových kríz, katastrof'. Neskôr vidím pred sebou snímky ľudí. Vidím tváre, veľké tváre pokryté strašné rany všetkého druhu malomocenství. Potom som utrpel hrozné-život ohrozujúce choroby: cholera, malomocenství, že všetci títo muži musia strpieť. Teda opäť je v poriadku, a vidím okolo seba malý hover objekty černochov. Snažím sa pochopiť, čo sú, ale ja nemôžem. Myslím, že je veľmi jemné textílie. Nemůžu rozlíšiť, čo je jeho oči. Domnieva sa, ako by mal vyzerať cez niektoré veci. Vidím hodín pod nádherné biele vizuálnych polí a vidím tieto malé predmety, černochov, ale potom väčšie a myslím, že žijú. Nejsem schopný popísať dobre. Pýtam sa Lady: 'Som bacil?' Ona odpovie slová veľmi vážne: 'Je to peklo'. Potom som si svoju tvár a môj celý opuchnuté. Mám dojem, že majú veľmi veľké tvár a všetko je stuhnuté a opuchnuté. Nemôžem sa pohnúť. Pani Odo povedať 'Je to vymyslet to', potom ticho: 'V ruskej, ale aj ostatní'. Potom sa pani vraví, 'Ľudia sú Varovali!'. "Táto správa, už v roku 1947 je aktuálnejšie ako inokedy.


Víťazstvo kríža
Potom som videla veľa podivné obrazy. Pod krížom hákový kríž, a vidím
jeseň. Potom som vidieť hviezdy, ktoré zaútočili, sickles a kladivá, všetko, čo patrí
kríži. Vidím, červená, červená nezmizne úplne. Lady sa hovorí:
"Všetci zvýšiť váš pohľad. Teraz chcú, ale za cenu ... Bola tma
na zemi, ale teraz všetko, čo bolo osvietené. Teraz vidieť, že všetko je podstatou nestále, že nič netrvá. "


Ružencové
Zdá sa mi, že za ruku sa zapaľovač. Zrazu vidím, že pani
s novým ruženec. Hovorí: "Pokračovať sa modliť, celý svet!"
Ukazuje kríž a hovorí: "Celý svet sa vráti z najväčších na najmenšou z
chudobné bohatšie, ale toto úsilie bude štát. "


Kliknite nižšie na zadanie oficiálnej internetovej stránky na Lady všetkých národov


Ak chcete získať obrazy sa v modlitbe k Pani všetkých národov, kontakt:
Kapel van de Vrouwe van alle Volkeren - Diepenbrockstraat 3 NL-1077 VX Amsterdam Tel. +31 (0)20-662 05 04 Fax +31 (0)20-471 13 33

info@de-vrouwe.net

Späť na hlavnú stránku