domenica 29 marzo 2009

Az anya és Lady az összes népek Amszterdam

Az imádság az anya és Lady összes népek, része a globális fellépést. Ez a lépés, hogy elmond a napi imádság Amszterdam és terjeszti azt. Our Lady ígért új Pünkösd a világ! Természetesen nem megfeledkezve az imádság a rózsafüzér, az imádság kedvenc Maria Ss.
-



Az imádság a Lady a népek (Amszterdam)



-



A február 11 1951 évfordulóját az első jelenés a Lourdes, Maria mondta az imádság, amely már említett, az első üzenet az 1945, mondván: "Az imádság kell tenni!" Ebben az egyszerű és rövid imát kérve az Úr Jézus Krisztus eljövetele Szentlélek. Mindenkinek, aki elmond Lady a népek Advocate és ígér a jövő a Szentlélek. Azt mondja: "Ez az imádság a megváltás a világ. Ez az imádság az átalakítás a világ. Imádkozzatok ez az imádság minden körülmények között! Divulgatela az egyházak és a modern eszközökkel. Az emberek a világ meg kell tanulnia, hogy hivatkozhat a Lady a népek, aki egyszerre volt Mária, aki ügyvéd, hogy a világ mentes a korrupció, a katasztrófa és háború "(38. üzenet). És megint tesz nagy ígéret: "Ezzel az imádsággal Lady fogja megmenteni a világot" (46. üzenet).

L’immagine della Signora di tutti i Popoli




Már a második üzenet, a hölgy úgy tűnik, hogy a látnok a tenger virág előtt térdepelt, akiket több ezer ember. Miután azt az imádságot, vonzza a figyelmet a látnok sull'aspettoesteriore aki személy, és kérte, hogy az ábrázolt a festmény. Mutatja áll a világon, mert - Elmondja - Jön az egész világ. Az arca, a keze és lába van, mint egy emberi lény, míg a test spiritualized. Helyezkedik el a keresztet, megjelölve az unió intim és fájdalmas, hogy egyesíti a Fiú az áldozat a kereszten. Kezébe adja le három rays, sugarai kegyelem, megváltás és a béke, ami a Lady minden népek. A sugarak esnek a népek a földön, amelynek képviseletében a juh, mely nem talál békét, amíg meg nem fordul a kereszt. Ennek képviseletét tesz ígéretet: "Megígérem, hogy mindenkinek, aki imádkozik, mielőtt ez a kép, és hogy a hölgy minden népek, hogy köszönöm a lélek és a test, olyan mértékben, hogy a fiú! Nem kell, hogy ezt csak a kör. Én vagyok a "Lady minden népek." Ezt a képet kell országról országra, a város a városban. Ez a célja a munka megváltás "(33 ° üzenet.)

Majd egy rövid összefoglalót az adatok üzeneteket Mária a látnok Ida Peerdeman:

1) A halálos Pope Pius XII Isten a legjobb bizonyíték a hitelességét az üzeneteket megjósolható nap áll Pope Pius XII segítségül hívása örökkévalóság. Csak Isten, "Úr az élet és halál", nem tudom, hogy ez a dátum. A hitelesség, amely kiterjed az élet egy szent pápa, nem egyértelmű megerősítését, az üzenet az egyetemes Egyház? Éjszaka 18 és február 19 1958 (Hamvazószerda) Ida kap az üzenet, hogy több, mint bármely más lesz, a hitelesség az Amszterdamban. Itt van a vallomást: "Ma éjjel felébredtem a zökkenés mert hív. A három voltak pontosak. Láttam, hogy újra a fény és hallottam a hangját asszony azt mondtam, "Itt vagyok megint. Béke az Úr Jézus Krisztus legyen veled. (...) Azt mondtam, hogy egy nyilatkozatot, amely nem mond semmit senkinek, még az egyházfi, és a lelki igazgató. Amikor ez megtörtént, akkor mondd meg nekik, hogy a Lady kénytelen volt előre látható. Itt a közlemény: Figyelj, a Szent Atya, Pope Pius XII, majd üdvözölte a mi ebben az évben, október elején. A hölgy a népek, a CO-, közvetítő és Advocate, vezet, hogy az örök öröm. " Ez az üzenet ijedt meg, és küzd, hogy elhinni. A hölgy azt mondta: "Nem félsz, lányom! Utódját is hirdesse a dogma. " Ringraziai Lady és azt mondta, nagyon komolyan: "AMEN". Ugyanez reggel Hamvazószerda, a látnok hívás lelki igazgatója, és tájékoztatta, hogy a hölgy azt az üzenetet, hogy nem tud beszélgetni senkivel. De Apa Frehe van jó ötlet, hogy kérje Ida, hogy mindent papírra: "Az ígéret, hogy hamarosan írni, és hogy ma személyesen, egyébként azt érték. Gondolj csak bele. A pecsét a levelet, csak, hogy ma, a lehető legrövidebb időn belül. "Ida engedelmeskedik, ő írta a szavakat, hogy a gép a hölgy, egy másolatot tartani otthon, azt fogja állítani az eredeti, lezárt borítékot és szállítani ugyanazon a napon lelki igazgató. Ezek a helyek a borítékot egy fiókban az íróasztala, ahol hamar elfelejteni. A látnok költ több hónapos nyugodt és magabiztos elvárás a materializálásából a Madonna mondta. Visszatekintve, az ő levele november 24, 1958, leírja ezt az időszakot, a fájdalmas püspök, Mgr. Huibers, "Én továbbra is gondolok, amit a hölgy azt mondta nekem, hogy tegyenek jelentést a Szent Atya. A legrosszabb volt a nap, amikor a Szent Atya a halál kapujában. Ismerősök, gyakran telefonált nekem azt mondta, hogy konzolos nekem: "De a szent atya nem halt meg, akkor nem" és így tovább. Ezek a pillanatok, püspök volt a legnehezebb ... A reggel október 9-én ült előtte a rádióban és a hírekben a halál a Szent Atya esclamai: "Hála Istennek!" Tudom, hogy ez nem volt szép tőlem, de én megbocsátok neki, mert tudja, hogy azt mondtam, hogy Mrs. hogy megszüntetnék és a kompromisszum az oka ... "Ida elment azonnal lelki igazgatója és arra kérte őt, hogy konzultáljon az a lezárt borítékot. Mivel az Atya Frehe nem emlékszem, bemutatva, ahol a házak, és visszaküldi a másolatot az üzenetet Hamvazószerda írásbeli Miután kívánja. Nagy az a csoda, az Atya Frehe, hogy azt haladéktalanul megküldi a Római eredeti még zárt, a figyelem, az illetékes személyek meggyőző bizonyíték az üzenet hitelességét.

2) A kommunista forradalom Kína Október 7-én 1945 Ida van egy rövid, de világos jövőkép Kína: "Látom Kína piros zászló!" A cél megvalósult négy évvel később. Két év elteltével a polgárháború között a kommunisták el'armata általános Tschiang Kai-scheks október 1-jén a győztes 1949 Mao Ce-tung, vezetője a kommunista párt meghirdette a People's Republic of China.

3) A leszállás a Hold Amikor Ida 1946-ban látta, hogy a leszállás a Hold, a kapzsi értelmében a jelenetet, és próbálja meg nem gravitáció, nem tudom elképzelni az esemény, amely segíteni fogja a 23 év után néz, televíziós műsorszolgáltatás, az első holdra kirakodását, lezajlott a 20:07 ,1969. Ebben a tekintetben a 1967-ben azt jelentette: "Akkor volt, mintha én a Lady elejére a Földön. Nem tudom másképp. A lány engem figyel valamire, és én láttam tisztán a hold elõtt. Aztán jött egy repülő, s ezt a holdat. Ehhez azt mondtam: "Van valami, hogy megérkezik a Holdon". Nem tudtam, hogyan tudnám elmagyarázni egy másik utat. Én voltam a világon, de az nem, hogy tényleg az volt, olyan volt, mintha én lebeg a levegőben. Ekkor úgy érezte, egy furcsa érzés. Sok nehézséget megmagyarázni, ez a fajta dolog. Ez a fajta természeti jelenség. Amit láttam, de volt egyfajta légkamra volt valami hasonló. "Később azt írta:" Mi volt feltűnő a hold, nem? Ugyanúgy, ahogy a Lady elhagyta nézzem február 7. 1946. Bűn, akkor nem tudtam, mi volt, és mit jelent ez. Ehhez már csak a szavakat elmondta, hogy elhagyta az asszony mondja, "Van valami, hogy megérkezik a hold." Akkor láttam valami érkezik elég gyorsan a Holdon, egy fehér, majdnem négyzet. A lenyűgöző teljesítmény. "

4) Az a berlini fal leomlása 1950-ben Ida látta Németország újraegyesítését. "Aztán a hölgy egy vastag vonal Németország, és azt mondta:" Európa két '. " A látnok kell tennie a gesztust, és azt mondta: "Fogd ezt a vonalat és azt elrejteni. (10.12.1950) 40 évvel később, 1989-ben tanúi az a berlini fal leomlása. Három héttel az elnök Kelet-Németország Honecker, magabiztos, azt mondta: "A fal között is létezik egy évszázada."

5) Európa és az amerikai egyesült veszélyt a vegyi és bakteriológiai fegyverekkel? A következő bekezdés az üzenetet Amszterdam, 26 december 1947 is az egyre növekvő veszélyt jelent-Amerika és Európa egy terrortámadás vegyi és biológiai fegyvereket. A látnok Peerdeman Ida mondja: "... látom, Amerika és Európa, egymás mellett. Akkor azt írta: "A háború gazdasági bojkott, valuta válságok, a katasztrófák". Később látom elõttem képek embereket. Látom arcok, nagy arcok, borzalmas sebek borítják látszik valami lepra. Aztán elszenvedett szörnyű életveszélyes betegségek: kolera, a lepra, hogy ezeknek az embereknek kell elviselni. Aztán megint jól van, és látom magam körül lebeg kis tárgyak feketék. Próbálom megérteni, miért, de én nem. Azt hiszem, ez egy nagyon kényes anyag. Nem tudom megkülönböztetni mi az a szemét. Ez az érzés, hogy meg kell vizsgálnia az egyes dolgokat. Látom óra alatt csodálatos fehér vizuális mezőket és látom ezeket a kis tárgyak feketék, de aztán a nagyobb, és azt hiszem, hogy él. Én nem vagyok képes leírni is. Kérem az asszony: "Én vagyok bacilus? Lány válaszol szóval nagyon komolyan:" A pokol ". Akkor úgy érzem az arcom, és a teljes testet duzzadni. Én az a benyomása, annak nagyon nagy arc, és minden kemény és duzzadt. Nem tudok mozogni. Mrs. ODO mondom, hogy "Meg kell találni azt, akkor nyugodtan:" Az orosz, hanem mások. Ezután a hölgy azt mondja, "Az emberek figyelmeztetett!". "Ez az üzenet már a 1947, inkább lokális, mint valaha. A győzelem a kereszt Aztán látom a sok furcsa képeket. Alatta a kereszt a swastikas, és látom, esik. Aztán látom a csillagokat, hogy rohant, sarló és kalapács, mindent alá tartozik A kereszt. Látom, vörös, piros nem tűnik el teljesen. A hölgy azt mondja: "Mindenki emelje fel a tekintetét. Most akarom, de a költsége ... Sötét volt a földön, de most minden megvilágosodott. Most látom, hogy minden mulandó, hogy semmi sem tart. " A rózsafüzér Nekem úgy tűnik, hogy a kézzel történő könnyebb. Hirtelen látom, hogy a hölgy Az új rózsafüzért. Azt mondja: "Folytatni kell imádkozni, akkor az egész világ!" Mutatja a keresztet és azt mondja: "Az egész világ visszatér a legnagyobb a legkisebb, a A szegény gazdagok, de ez az erőfeszítés fog kerülni. "



Kattintson az alábbi kerül a hivatalos honlapján, a hölgy minden népek




Ahhoz, hogy a képek az imádság a hölgy minden népek, contact:

Cappella della Signora di tutti i Popoli - Diepenbrockstraat 3 NL-1077 VX Amsterdam Tel. +31 (0)20-662 05 04 Fax +31 (0)20-471 13 33

info@de-vrouwe.net




Vissza a főoldalra