domenica 29 marzo 2009

Motinos ir Ponios visų tautų

Malda Motinos ir Ponios visų tautų, dalis pasaulinės veiksmų. Šis veiksmas yra recytuja dienos malda Amsterdamo ir skleisti ją. Madonna pažadėjo naują Sekminės visame pasaulyje! Žinoma, nepamirštant modlitwę Rosarii, malda mėgstamus Maria Ss
-
Malda į Dievo Motinos Visos tautos (Amsterdamas)
Viešpats Jėzus Kristus, Sūnus, Tėvas, SIŲSTI DABAR JŪSŲ SPIRITINIŲ žemėje. FA GYVENIMO Šventosios Dvasios Į širdyse visiems žmonėms, Siekiant išsaugoti Korupcija nuo nelaimių Ir karas. Ponios visų tautų, Sanctissimae Mergelės Marijos, BE MŪSŲ advocate. AMEN.
-
11 Vas 1951, metines pirmą Apparition ne Lourdes Maria sakė, kad malda, į kurią jis buvo minima pirmoji žinutė 1945 m., pasakė: "Malda turi būti!" Šiuo paprasta ir trumpa malda, prašydamas, kad Viešpats Jėzus Kristus, ateinant Šventosios Dvasios. Visiems tiems, kurie recytuja Ponia Visos tautos advokatą ir žada ateinančių iš Šventosios Dvasios. Jis sako: "Tai malda už išgelbėjimą pasaulyje. Ši malda yra konversijos pasaulyje. Girdi, ši malda visomis aplinkybėmis! Divulgatela bažnyčiose ir šiuolaikinėmis priemonėmis. Vyrai šiame pasaulyje turi išmokti remiasi Dievo Motinos Visos tautos, kuris kažkada buvo Marija, kuris gynėjas, kad pasaulis yra laisvas nuo korupcijos, katastrofos ir karas "(38. pranešimas). Ir dar ji daro dideles viltis: "Per šią malda ir Ponios bus išgelbėti pasaulį" (46th pranešimas).


Vaizdas iš Ponios visų tautų

Jau antrą pranešimą, Ponios atrodo Widzący į jūrą gėlės, kuriam nuleidimo yra tūkstančiai žmonių. Kai pasakė, kad malda, pritraukia dėmesį Chimeros sull'aspettoesteriore asmens ir paprašė, kad jis pavaizduotas paveikslas. Parodo, stovėti ant pasaulio, nes - aiškina jis - eina per visą pasaulį. Jo veidą, savo rankas ir kojas, kaip su žmogaus, o organizmas spiritualized. Įsikūręs kryžiaus, nurodant intymūs sąjungos ir skausminga, kad vienija sūnų į paaukoti kryžiaus. Jo rankose išskirti trys spinduliai, spinduliai malonę, išpirkimo ir taikos, kuri gali būti kaip ponia Visos tautos. Spindulių kritimo ant tautos, kurią atstovauja avių, kurių nerandate taikos kol ruožtu prie kryžiaus. Dėl šios atstovavimo daro pažadą: "Aš pažadėjo, kad visi tie, kurie girdi prieš šį vaizdą ir paskambinti Ponios visų tautų wdzieczni už sielos ir kūno, taip, kad bus sūnus! Jūs neturite apsvarstyti tai tik į savo ratą. Aš "Ponios visos tautos." Šis vaizdas turi pereiti iš vienos šalies į kitą, iš miesto į miestą. Tai būtų darbo išpirkimo "(33 ° žinutė).


Po trumpą duomenų pranešimus nuo Marijos Chimeros Ida Peerdeman:


1) mirties Pope Pius XII

Dievas yra geriausias įrodymas autentiškumo pranešimus su prognozavimo dienų, kurias Pope Pius XII bus į amžinybę. Tik Dievas, Viešpatie gyvenimo ir mirties ", sužinoti šios dienos. Įrodymo autentiškumą, kuris taikomas gyvenimo šventa Romos popiežius, o ne aiškiai patvirtintas pranešimas dėl Bažnyčios VISUOTINĖ?
Naktį tarp 18 ir 19 d. 1958 (Pelenų trečiadienis) Rytų gauna pranešimą, kad daugiau nei bet kuri kita, bus įrodymas autentiškumo Amsterdamas. Čia yra jo parodymus: "Šiandien aš prabudau su Jolt nes buvo raginama. Šie trys buvo tikslūs. Mačiau vėl šviesos ir aš išgirsti balsą ponia man pasakė: "Štai aš vėl. Taika Domini nostri Iesu Christi su jumis. (...) Ar aš padaryti pareiškimą, kuris nėra nieko niekam, net zakristijonas ir jūsų dvasinio direktorius. Kai tai padaryta, jūs pasakykite jiems, kad Ponios Jums buvo pranašaujama. Čia yra komunikacijos: Klausyti, dabartinio Šventojo Tėvo, Pope Pius XII, bus pasveikinti mūsų šių metų spalio pradžioje. Ponios visų tautų, Co, Starpniece ir advokatas, bus jam amžiną džiaugsmą ". Ši žinutė įbaugino mane ir sunku patikėti. Ponios pasakė: "Nesijaudink, dukra! Jo įpėdinis bus paskelbti dogmoms ". Ringraziai ir Ponios ir ji sakė labai iškilmingai: "AMEN". Tą patį rytą Pelenų trečiadienis, Vizija paskambinti į savo dvasinę direktorius ir pranešė jam, kad Ponios pateikiamas pranešimas, kad negali kalbėti kiekvienas. Bet Tėvas Frehe turi gera idėja prašyti Ida daryti viską ant popieriaus: "Pažadas rašyti greičiau ir priima šiandien asmeniškai, kitaip jis turi vertę. Pagalvokite apie tai. Galite antspaudas laišką, tik gauti šiandien, kaip galima greičiau. "Rytų posluszny jis parašė žodžius į mašiną ir Ponios, kurios kopija lieka namuose, jis bus originalus užklijuotame voke ir pateikti tą pačią dieną dvasinis vadovas. Šios vietos voką į stalčių jo, kur jis greitai pamiršote. Widzący išleidžia keletą mėnesių ramiai ir įsitikinęs, tikimybė, kad materializacija Madona sakė. Žvelgiant atgal, savo laiške nuo 24 d. 1958 m., bus aprašyti šį skausmingą laikotarpį savo vyskupo, Mgr. Huibers "Aš ir toliau galvoti apie tai, ką ponia sakė man pranešti Šventojo Tėvo. Blogiausia buvo tos dienos, kai Šventojo Tėvo buvo mirties. Pažintys ir dažnai skambinau man pasakė man į konsolę man: "Bet Šventojo Tėvo ne mirti, negalima" ir taip toliau. Tokiais momentais, vyskupas, buvo sunkiausia ... Nuo ryto 9 d., aš sėdi prie radijo ir naujienos mirties Tėvo Šventosios esclamai: "Ačiū Dievui!" Aš žinau, kad tai nėra gera mano pusės, tačiau jis manęs, nes jis žino, kad aš sakė ponia kad būtų atsisakyta ir kompromisas jo sukelti ... "Ida išvyko iš karto iš jo dvasinis vadovas ir paprašė jo kreiptis į turinį į užklijuotą voką. Kadangi Tėvas Frehe ne prisiminti ją rodyti, kai namus ir grąžina kopiją Praneðimas Pelenų trečiadienis, parašytas po jo norus. Didžiosios yra stebuklas tėvo Frehe, kad ji nedelsdama nusiunčia Roma originalas vis dar uždaryta, dėmesį į kompetentingų asmenų įtikinamų įrodymų autentiškumą pranešimus.

2) komunistų revoliucijos Kinija

Spalio 7 d. 1945 Rytų turi trumpą, bet aiškią viziją Kinija: "Aš matau Kinija su raudona vėliava!" Vizija realizuojama ketverių metų. Po dviejų metų pilietinis karas tarp Komunistai el'armata Generalinės Tschiang KA-scheks m. spalio 1 d. 1949 nugalėtojas Mao Tse-Tung, vadovas komunistų partija paskelbė People's Republic of China.

3) iškrovimas į Mėnulį

Kai Ida 1946 m. pamatė nukreipimo į Mėnulį, be grabus prasme scena, ir bandykite nesant gravitacija, negali įsivaizduoti, kad įvykis, kuris padės 23 metų po žiūrėti televizijos, pirmasis Mėnulio nusileidimo, kuris įvyko 20:07 ,1969. Atsižvelgdamos į tai, 1967 metais jis pranešė: "Tada ji buvo lyg aš su ponia viršuje pasaulyje. Aš negaliu pasakyti kitaip. Ji padarė man pastebėti kažką ir aš pamačiau ryškiai Mėnulis priešais mane. Tada kažkas atėjo plaukioja, ir atėjo į šį mėnesį. Šiuo aš sakiau: "Ar yra kas nors, kad atvykus į Mėnulį". Aš nežinau, kaip aš galėtų paaiškinti kitaip. Buvau ant gaublio, bet nėra, kad ten tikrai buvo, jis buvo tarsi aš tvyroti ore. Tuomet jaučiamas keistas jausmas. Aš daug sunkumų paaiškinti šios rūšies dalykas. Tai buvo tarsi natūralus reiškinys. Ką mes matėme buvo bet kokios oro erdvės turėjo būti kažkas panašaus ". Vėliau jis rašė:" Kas buvo ryškus mėnulis, tiesa? Kaip ponia paliko mane žr. 7 vasaris 1946. Sin, tada aš nežinau, kas tai buvo ir ką ji reiškė. Šiuo aš papasakojo tik žodžiai, kurie man paliko Ponios say, 'Ar yra kas nors, kad atvykus į Mėnulį ". Ir aš pamačiau kažkas zstępującego pakankamai greitai apie mėnulis, baltas, beveik kvadratinės. Įspūdingą našumą. "

4) Berlyno sienos griūtis

1950 m. Rytų pamačiau po Vokietijos susivienijimo. "Tada ponia yra storos linijos Vokietija ir pasakė:" Europa yra padalinta į dvi. " Po Vizija turi atlikti skarda ir pasakė: "Grab šią eilutę ir paslėpti". (10.12.1950) 40 metų, 1989, liudininku Berlyno sienos griuvimo. Likus trims savaitėms iki prezidento Rytų Vokietija Honeckera, savimi, jis sakė: "Siena vis dar egzistuoja tarp amžiaus."

5) Europos ir JAV vienija pavojaus cheminių ir bakteriologinių ginklų?

Tokia pastraipa iš Praneðimas Amsterdamas, gruodžio 26 d. 1947 yra auganti grėsmė JAV ir Europa dėl teroristinių išpuolių su cheminiais ar biologiniais ginklais. Widzący Peerdeman Ida sako: "... pamatyti Amerika ir Europa šalia. Tada aš parašė: "karo ekonominio boikoto, valiutos krizes, nelaimes. Vėliau aš matau prieš mane fotografuoti žmonių. Matau veidus, didelis paviršiaus, padengtas baisiausias opa atrodo tarsi trądu. Aš patyrė baisių gyvybei pavojų keliančių ligų: choleros, raupsai, jog šie žmonės turi kentėti. Ir vėl yra gerai, ir matau aplink mane hover mažų objektų juodi. Aš pabandyti suprasti, kas jos yra, bet aš negaliu. Manau, kad yra labai plonas audinys. Aš negaliu išskirti, kas yra jo akys. Ji mano, kaip ji turėtų atrodyti keletą dalykų. Matau valandas po didinga baltos laukų ir matau mažų objektų juodi, bet ten didesni ir manau, kad jie gyvena. Aš negalėjo aprašyti gerai. Prašau Ponios: "I'm bakterijos?" Ji atsako žodžiai labai rimtai: "Tai pragarą". Ir jaučiu mano veido ir mano kūną bangavimas. Man susidarė įspūdis, kad labai didelis veidas, ir viskas yra standus ir sutinęs. Aš negaliu judėti. Mrs Odon pasakyti "Jis sugalvoti jo", tada tyliai: "Rusijos, bet ir kiti". Tada ponia sako: "Žmonės perspėjo!". "Šį pranešimą, kaip jau 1947 m., yra labiau aktuali nei kada nors.


Pergalė kryžius
Tada matau daug keistų vaizdų. Po kryžiaus swastikas, ir aš matau
kristi. Tada aš matau žvaigždes, jie pakrypsta, Pjautuvas ir malta, viskas priklauso
kryžiaus. Matau raudona, raudona ne išnyksta visiškai. Ponia sako:
"Kiekvienas žmogus kelia savo žvilgsnį. Dabar jie nori, bet kaina ... Jis buvo tamsiai
ant žemės, bet dabar viskas buvo apsišvietęs. Dabar matome, kad viskas yra Balta, kad nieko trunka.


Rosarii
Man atrodo, kad ranka yra lengvesni. Visi staiga matau ponia
su nauja Rosarium. Jis sako: "Tęsti girdi, visame pasaulyje!"
Parodo kryžių ir sako: "Visas pasaulis bus grąžinti nuo didžiausių iki mažiausių, iš
neturtingųjų turtingesnė, bet šios pastangos bus sąnaudos. "


Spustelėkite žemiau, norėdami patekti į oficialų tinklalapį ir Ponios visų tautų



Norėdami gauti vaizdus su malda ir Ponios visų tautų, kreipkitės:

Kapel van de Vrouwe van alle Volkeren - Diepenbrockstraat 3 NL-1077 VX Amsterdam Tel. +31 (0)20-662 05 04 Fax +31 (0)20-471 13 33

info@de-vrouwe.net

Späť na hlavnú stránku