domenica 29 marzo 2009

אמא של ליידי של כל העמים

התפילה של גברת אמא של כל העמים, חלק פעולה גלובלי. פעולה זו היא לדקלם את התפילה היומית של אמסטרדם או להפיץ אותו. מריה הקדושה הבטיח חג חדש בעולם! כמובן שלא שוכחת את התפילה של מחרוזת תפילה, תפילה המועדפות מריה SS




-




התפילה של ליידי של כל העמים (אמסטרדם)

-


11 בפברואר 1951, את יום השנה הראשון הופעה ב Lourdes, מריה אמר את התפילה אליו הוא הזכיר לי את ההודעה הראשונה של 1945, ואמר: "התפילה צריכה להיות!" זה פשוט קצר תפילה שואל את האדון ישוע המשיח, לביאת רוח הקודש. כדי לקרוא את כל מי הבחורה של כל העמים עו"ד מבטיח הקרובה של רוח הקודש. הוא אומר: "זו היא תפילה על הישועה של העולם. תפילה זו היא עבור ההמרה של העולם. להתפלל תפילה זו בכל הנסיבות! Divulgatela ב כנסיות ודרך אמצעי מודרני. הגברים זה העולם צריך ללמוד לסמוך על הבחורה של כל העמים, אשר פעם היה מרי, אשר עו"ד שהעולם הוא ללא שחיתות, אסון או מלחמה "(38 הודעות). ושוב זה משמיע להבטחה גדולה: "באמצעות תפילה הבחורה יהיה להציל את העולם" (46 הודעות).




דמותה של ליידי של כל העמים





כבר ההודעה השנייה, הבחורה מופיעה על חוזה בתוך ים של פרחים, לפני מי הם מוברך אלפי אנשים. לאחר אמירת התפילה, מושך את תשומת לבם של חזון sull'aspettoesteriore שלו ושאל אדם שהוא מתואר בתוך הציור. מציג עומדים על כדור הארץ, כי - הוא מסביר - מגיעה לכל העולם. הפנים שלו, את הידיים ואת הרגליים שלו הם כמו אלו של אדם, ואילו הגוף הוא spiritualized. בכתובת הצלב, שמציין את האיחוד האינטימי ואת unites כואב כי בנו של הקורבן של הצלב. ידיו להפריש שלוש rays, rays חסד, גאולה ושלום, מה שיכול לתת בתור ליידי של כל העמים. Rays להתנפל על עמי הארץ, המיוצגים על ידי הצאן, אשר אינם מוצאים השלום עד שלא לפנות לחצות. לקבלת ייצוג זה עושה הבטחה: "אני מבטיח לכל מי להתפלל לפני תמונה זו ולקרוא את ליידי של כל העמים לתת תודה על הנשמה והגוף, על היקף זה יהיה בן! אתה לא צריך לחשוב על זה רק את המעגל. אני את "ליידי כל העמים". תמונה זו צריכה לעבור ממדינה למדינה, החל מעיר לעיר. זוהי המטרה של העבודה של גאולה "(33 ° הודעה).



לאחר סיכום קצר של הנתונים הודעות מאת אידה חוזה מארי ל Peerdeman:



1) מותו של האפיפיור Pius XII

אלוהים מספק את הראיות הטובות ביותר של האותנטיות של הודעות עם חזוי של ימים בהם האפיפיור Pius XII יהיו קרא הנצח. רק אלוהים, "אלוהים של חיים ומוות", יכול לדעת את זה היום. הוכחת אותנטיות, בהם כדי להאריך את חיי קדוש האפיפיור, לא ברור אישור על ההודעה של הכנסייה אוניברסלי?
במהלך הלילה שבין 18 עד 19 בפברואר 1958 (יום הצום הראשון) אידה מקבל את ההודעה, יותר מכל האחרים, יהפכו הוכחת האותנטיות של אמסטרדם. להלן עדותו: "הלילה התעוררתי עם הדיפה כי אני מתקשרת. השלושה היו מדויקים. ראיתי שוב את האור ואני שמעתי את קולו של גב 'אמרתי,' הנה אני שוב. השלום של האדון ישוע המשיח להיות איתך. (...) האם אני עושה בהצהרה, אשר לא אומרת כלום לאף אחד, אפילו לא את sacristan ואת מנהל רוחני. כאשר הוא מסיים, אתה אומר להם כי היה לך ליידי החזוי. הנה התקשורת: תקשיבי, את האב הקדוש הנוכחי, האפיפיור Pius XII, יהיה בברכה שלנו השנה, בתחילת אוקטובר. הבחורה של כל העמים, של Co, Mediatrix ו עו"ד, יובילו אותו הנצח שמחה '. הודעה זו מפוחדת struggling לי להאמין. הבחורה אמרה: 'לא מפחד, הבת! יורשו יהיה להכריז על עקר '. Ringraziai הבחורה והיא מאוד ברצינות, אמר: 'אמן'. "באותו בוקר של יום הצום הראשון, רואה את הקריאה שלו מנהל רוחני ו הודיע לו כי הבחורה נתן את ההודעה הבאה: לא יכול לדבר עם אף אחד. אבל אבא Frehe יש רעיון טוב לשאול אידה לשים הכל על הנייר: "מבטיח לכתוב בקרוב ולהביא היום באופן אישי, אחרת הוא בעל ערך. תחשוב על זה. אתה יכול לחתום על המכתב, רק כדי לקבל עוד היום, בהקדם האפשרי. "אידה obeys, הוא כתב את המילים את המכונה של ליידי, שמרו עותק בבית, זה יהיה שמו המקורי של אטום המעטפה ועל מסירת באותו יום בשעה מנהל רוחני. מקומות אלה את המעטפה בתוך המגירה של שולחן העבודה שלו, בו הוא שכח בקרוב. את רואה מבלה כמה חודשים של שקט בטוח ציפייה של materialisation של מדונה אמר. במבט לאחור, את המכתב של 24 נובמבר 1958, תתאר את זה כואב לו תקופת בישוף, Mgr. Huibers ", המשכתי לחשוב על מה הבחורה סיפר לי לדווח הקודש האב. הכי גרוע היה בימים שבהם הקודש האב היה על סף המות. מכרים ולעתים phoned אותי אמר לי קונסולת לי: 'אבל את האב הקדוש לא למות, אתה לא יכול' וכן הלאה. אלה רגעים, רץ, היה הכי קשה ... בבוקר ה 9 באוקטובר, ישבתי מול הרדיו ואת חדשות של מותו של האב הקדוש esclamai: 'תודה לאל! "אני יודע שזה לא נעים לי, אבל אני סולח לו, כי הוא יודע את זה, אני אומרת גב' כי תהיה פשרה שלה נטוש ו לגרום ... "מאת אידה הלך מיד מנהל הרוחני שלו ושאל אותו להתייעץ את תוכן ואטמו את המעטפה. מאז אבא Frehe לא זוכר את זה, שבו מוצגת הבתים ולהחזיר את עותק של ההודעה של יום הצום הראשון, שנכתב בעקבות רצונה. הגדול הוא פלא של האב Frehe, כך שהוא יהיה מיד שלח אל רומא המקורית עדיין חתום, על תשומת הלב של אדם מוכשר כמו משכנע הוכחת האותנטיות של הודעות.

2) המהפכה הקומוניסטי בסין

ב -7 באוקטובר 1945 אידה קצר אבל יש חזון ברור של סין: "אני רואה את סין עם דגל אדום!" החזון הוא ארבע שנים מאוחר יותר הבנתי. לאחר שנתיים של מלחמת אזרחים בין הקומוניסטים el'armata כללי Tschiang קאי scheks ב 1 באוקטובר 1949 הזוכה Mao Tse-tung, ראש המפלגה הקומוניסטית של אנשים מוצהר של הרפובליקה של סין.

3) הנחיתה על הירח

אידה בשנת 1946 כאשר ראיתי את הנחיתה על הירח, רודף בצע ללא משמעות למקום, ונסה בהיעדר כוח משיכה, לא יכול לדמיין את האירוע אשר יסייעו 23 שנים לאחר שצפה טלוויזיה לשדר, הירח הכניסה הראשונה, אשר התקיימה ב 20:07 .1969. בהקשר זה, בשנת 1967, הוא דיווח: "אז זה היה כאילו הייתי עם הבחורה בחלק העליון של כדור הארץ. אני לא יכול להגיד אחרת. היא גרמה לי קשובים למשהו וראיתי את הירח בפה לפניי. אחר כך באו משהו עף, ואת זה בא עם הירח. לצורך כך, אמרתי: 'האם יש משהו שיגיע על הירח'. אני לא יודע איך אני יכול להסביר את זה אחרת. הייתי על כדור הארץ, אבל הוא לא באמת היה שם, זה היה כאילו אני לרחף באוויר. לאחר מכן הרגשתי תחושה מוזרה. יש לי קשיים רבים להסביר דבר כזה. זה היה סוג של תופעת טבע. מה שראינו היה אלא מעין חלל האוויר היה צריך להיות משהו דומה. "אחר כך הוא כתב:" מה היה מכה את הירח, נכון? בדיוק כמו הבחורה יצאו לי לראות 7 בפברואר 1946. החטא, אז אני לא יודע מה זה ומה משמעות הדבר. לשם כך יש לי רק מילים אמר כי עזבתי את ליידי לומר, 'יש משהו שיגיע על הירח. "ואז ראיתי משהו יורדים מהר מספיק על הירח, בצבע לבן, כמעט מרובע. ביצועים מרשימה. "

4) נפילת חומת ברלין

בשנת 1950 ראה אידה איחוד גרמניה. "אז הבחורה היא עבה הקו בגרמניה ואמר:" אירופה מחולקת לשני "." בעקבות חוזה חייב לעשות את המחווה ואמר: "תפוס את הקו הזה ואני Hide." (10/12/1950) 40 שנים מאוחר יותר, בשנת 1989, עדים נפילת חומת ברלין. שלושה שבועות לפני נשיא מזרח גרמניה Honecker, בעל בטחון עצמי, הוא אמר: "החומה עדיין קיים בין מאה".

5) אירופה וארה"ב United בסכנה של נשק כימי ו bacteriological?

את הפסקה הבאה מתוך הודעה של אמסטרדם, 26 בדצמבר 1947 היא גוברת הסכנה עבור אמריקה ואירופה של פיגוע טרור עם נשק ביולוגי או כימי. את רואה Peerdeman אידה אומר: "... אני רואה אמריקה ובאירופה, זה לצד זה. אז כתבתי: 'מלחמת חרם כלכלי, מטבע משברים, אסונות'. אחר כך אני רואה לפניי תמונות של אנשים. אני רואה את הפנים, פנים גדול, מכוסה פצעים נראה נורא מעין צרעת. אז אני נורא חיים סובל ממחלת מאיים: כולרה, צרעת, כי כל הגברים האלה חייבים לגלות סבלנות. אז שוב זה בסדר, ואני רואה אותי לרחף סביב אובייקטים קטנים blacks. אני מנסה להבין מה הם, אבל אני לא יכול. אני חושב שהיא מאוד מרקם עדין. אני לא יכול להבחין מהו בעיניו. ההרגשה היא כאילו הוא אמור להסתכל דרך כמה דברים. אני רואה שעות מתחת מפואר לבן Visual שדות אני רואה אובייקטים blacks הקטנים האלה, אבל אז יותר גדול ואני חושב הם גרים. אני לא יכול לתאר את זה טוב. אני שואל את ליידי: 'אני bacilli?' היא מגיבה עם המילים ברצינות רבה: "זה לעזאזל '. אז אני מרגיש את הפנים שלי, את כל הגוף להתנפח. יש לי את הרושם של צורך גדול ביותר בפנים, והכל קשה ו מנופח. אני לא יכול לזוז. גב 'Odo לומר את זה, היא להמציא אותו ", אז בשקט:' רוסיה, אלא גם אחרים. אז הבחורה אומרת, "אנשים הם הזהירו!". "הודעה זו, כבר 1947, יותר מאשר אי פעם את הנושא.





ניצחון של הצלב
אז אני רואה הרבה תמונות מוזרות. מתחת הצלב של צלבי קרס, ואני רואה
סתיו. אז אני רואה את הכוכבים, הם מהר, sickles ו פטישים, הכל נופל תחת
הצלב. אני רואה אדום, אדום אינה נעלמת לחלוטין. הבחורה אומרת:
"העלה את כולם להסתכל. עכשיו הם רוצים את זה, אבל במחיר של ... זה היה חושך
על פני האדמה, אבל עכשיו הכל היה נאור. עכשיו לראות את זה כל דבר חולף, כי שום דבר לא נמשך. "




את ורדינה
נראה לי כי הוא עשה את היד הקל. פתאום אני רואה את ליידי של
עם ורדינה החדש. הוא אומר: "המשך להתפלל, את כל העולם!"
מציג הצלב ואומר: "כל העולם יחזור מן הגדול ביותר עד הקטן ביותר, מן
העניים עשירים יותר, אבל זה יעלה מאמץ. "


לחץ למטה כדי להיכנס לאתר האינטרנט הרשמי של ליידי של כל העמים


כדי להשיג את התמונות של התפילה עם הבחורה של כל העמים, איש קשר:
Kapel van de Vrouwe van alle Volkeren - Diepenbrockstraat 3 NL-1077 VX Amsterdam Tel. +31 (0)20-662 05 04 Fax +31 (0)20-471 13 33

info@de-vrouwe.net

Back to Main Page