domenica 29 marzo 2009

Мати і Леді всіх народів

У молитві Матері і Леді всіх народів, які входили до складу глобальних дій. Це рішення полягає в тому, щоб читати щоденні молитви в Амстердамі, і її поширення. Богоматері обіцяв нову П'ятидесятницю у світі! Звичайно, не забуваючи про молитву Розаріо, улюблена молитва Св. Марії


-


Молитва про Леді всіх народів "(Амстердам)


-



лютого 1951 року в річницю першого одкровення на Лурдес Марія каже, що молитва, до якої він говорив в першому повідомленні в 1945 році, сказав: "Молитва повинна бути!" У цій простій і короткою молитвою просити Господа Ісуса Христа, прихід Святий Дух. Для всіх тих, хто читати Леді всіх народів захисника і обіцяє прихід Святий Дух. Він говорить: "Ця молитва за спасіння світу. Ця молитва є для перетворення світу. Молись цією молитвою у всіх обставинах! Divulgatela в церквах і за допомогою сучасних засобів. Люди цього світу повинні навчитися покладатися на Леді всіх народів, які коли-то була Марією, хто виступає за те, щоб світ вільним від корупції, катастрофи і війни "(38 повідомлень). І знов-таки робить великі перспективи: "Через цю молитву Леді




Образ Леді всіх народів





Вже на другому повідомленні, Леді мабуть прозорливця в море квітів, перед яким на колінах тисячі людей. Після кажучи про молитву, привертає увагу мрійливий sull'aspettoesteriore його особистості, і запитав, що він зображений на картині. Показує, що стоїть на планеті, тому що - він пояснює, - підходить і для всього світу. Його обличчя, руки і ноги схожі на тих, від людини, в той час як тіло spiritualized. Розташований на перетині з зазначенням інтимного союзу і болісним, що об'єднує сина в жертву на хресті. Його руки виділяти трьома променями, променями благодаті, погашення та світу, які можуть надати як Леді всіх народів. Промені убей народів на землі, представляють овець, які не знаходять світу, поки не звернемося до хреста. Для цього представництва робить обіцянку: "Я обіцяю всім, хто молиться перед цим зображенням і виклик Леді всіх народів дати подяку для душі і тіла, до такої міри, що буде син! Ви не повинні розглядати це тільки на своє коло. Я "Леді всіх народів". Це зображення має йти від країни до країни, від міста до міста. Це мета роботи викупу "(33 ° повідомлень).



Потім з коротким резюме даних повідомлень з Мари в далекоглядної Іда Peerdeman:



1) смерті Папи Пія XII

Бог дає кращі докази автентичності повідомлень при прогнозуванні дня, в якій Папа Пій XII будуть притягнуті до вічності. Тільки Бог ", Господь життя і смерті", може знати цей час. Документи, що підтверджують справжність, яка поширюється на життя святий Папа, не є чітким підтвердженням повідомлення для Церкви Загальної?
У ніч з 18 по 19 лютого 1958 року (середа Ash) Іда отримує повідомлення про те, що більше, ніж будь-який інший, стане доказом справжності в Амстердамі. Ось його свідчення: "Сьогодні я прокинувся з потрясіння, тому що я був заклик. Всі троє були точними. Я знову побачив світло, і я почув голос пані Я сказав: "Тут я ще раз. Світ Господа Ісуса Христа нехай буде з вами. (...) Я выступлю із заявою, в якій нічого не каже нікому, навіть різнічій і вашим духовним директором. Коли це буде зроблено, ви говорите їм, що ви леді пророкували. Ось повідомлення: Слухайте, нинішній папа римський папа Пій XII, буде вітатися в нашому нинішньому році, на початку жовтня. Пані всіх народів, Co, посредніца та адвоката, приведе його до вічної радості ". Це повідомлення налякала мене, і намагаються в це повірити. Дама каже: "Не бійся, дочко! Його наступник буде проголосити догму ". Ringraziai Леді, і вона сказала дуже урочисто: "AMEN". Той же вранці Попільну середа, далекоглядні заклик до його духовним і директор повідомив йому про те, що леді дала зрозуміти, що не можу говорити кому-небудь. Але батько Frehe має сенс ставити Іда поставити все на папері: "Обіцянка написати найближчим часом і довести сьогодні особисто, в іншому випадку вона має значення. Подумайте про це. Ви можете друк листа, тільки для того, щоб отримати сьогодні, як тільки можливо ". Ида повинен, він написав слова до комп'ютера в леді, один примірник зберігається в будинку, він поставив оригінальний у запечатаному конверті і доставлені в той же день в духовної директор. Ці місця конверт в скриньку свого столу, де він незабаром забув. Прозорливця витрачає кілька місяців тихо і впевнене чекання в materialisation від Мадонни сказав. Оглядаючись назад, у своєму листі від 24 листопада 1958 року, будуть описувати цей хворобливий період в його єпископом, Mgr. Huibers ", я продовжував думати про те, що леді сказала мені звітувати перед Святим Отцем. Найгірше було у ті дні, коли Святий Отець був на краю загибелі. Знайомства і часто дзвонив мені сказали мені консоль мені: "Але Святий Отець, не помре, ви не можете і так далі. Ці моменти, єпископ, було самим важким ... У першій половині дня 9 жовтня, я сидів в передній частині радіо-і звістку про смерть Святого Отця esclamai: "Слава Богу!" Я знаю, що це не було приємно мені, але я пробачити його за те, що він знає, що я сказал г-же що не буде покинутих і компромісу його причини ... "Ида пішли відразу ж з його духовних директора і попросив його ознайомитися з вмістом в запечатаному конверті. Оскільки батько Frehe не згадувати про нього із зазначенням, де будинки і повернути копію повідомлення золи середу, написаній після його побажання. Велика це чудо Отець Frehe, так що він повинен негайно відправити в Рим справжні раніше опечатані, до відома компетентних осіб як переконливого доказу автентичності повідомлення.

2) комуністичної революції в Китаї

7 жовтня 1945 року Іда має короткий, але чітке бачення Китаю: "Я бачу, Китай, з червоним прапором!" Концепція реалізується чотири роки потому. Після двох років громадянської війни між комуністами el'armata Генеральної Tschiang Кай-scheks на 1 жовтня 1949 року переможцем Мао Tse-Tung, керівник Комуністичної партії проголосив Китайську Народну Республіку.

3) посадка на Місяць

Коли в 1946 році Іда побачила посадка на Місяць, без розуміння сенсу сцену, і спробуйте відсутність сили тяжіння, не може собі уявити подія, яка надасть допомогу 23 років після перегляду телевізійної трансляції, перша Місячна посадка, яка відбулася в 20:07 .1969. У зв'язку з цим, у 1967 році, він повідомив: "Потім він, як якщо б я був з леді у верхній частині земної кулі. Я не можу сказати інакше. Вона зробила мене уважним до чого-то, і я чітко побачив луну переді мною. Тоді-то прийшло пролетів, і прийшли на цю луну. Для цього я сказав: "Чи є що-небудь, що прибув на Місяці". Я не знаю, як я міг пояснити це іншим способом. Я був на планеті, але не в тому, що там справді був, він був, як ніби я зависати в повітрі. Потім відчув дивне відчуття. У мене багато труднощів, щоб пояснити таку річ. Це був свого роду природним явищем. Те, що ми побачили було, але вид повітряного простору було щось подібне. "Пізніше він писав:" Що було вражаючим Місяці, правда? Точно так само, як леді залишила мене бачити 7 лютого 1946. Гріх, тоді я не знав, що він був і що він означає. Для цього я говорив тільки зі словами, що я покинув леді говорять: "Чи є що-небудь, що прибув на Місяці". Потім я побачив щось, що сходив досить швидко на місяць, а білі, майже квадратні. Вражаючих показників. "

4) З падінням Берлінської стіни

У 1950 році Іда побачила возз'єднання Німеччини. Тоді Леді є товста лінія в Німеччині, і сказав: "Європа розділена на два". Після далекоглядної повинні зробити жест і сказав: "Візьми цю лінію, і я приховувати". (10.12.1950) 40 років потому, у 1989 році, свідками падіння Берлінської стіни. Три тижні перед Президентом Східної Німеччини Honecker, впевнена в собі, він сказав: "На стіні все ще існує між століття".

5) Європа і США єдині в небезпеки хімічного та бактеріологічного зброї?

Наступний пункт з послання Амстердам, 26 грудня 1947 року є зростаючою загрозою для Америки і Європи в результаті терористичного нападу із застосуванням хімічної або біологічної зброї. Прозорливця Peerdeman Іда говорить: "... Я бачу, Америки і Європи, пліч-о-пліч. Тоді я писав: "Війна економічного бойкоту, валютні кризи, стихійні лиха". Пізніше я бачу переді мною фотографії людей. Я бачу особи, великі стоять, покриті жахливими карами, як свого роду прокази. Тоді я страждав страшною загрозою для життя хвороб: холера, проказа, що всі ці люди повинні терпіти. Потім знову добре, і я бачу навколо мене наведіть невеликих об'єктів негрів. Я намагаюся зрозуміти, що вони, але я не можу. Я думаю, що це дуже делікатні тканини. Я не можу відрізнити його очима. Він відчуває, як він має виглядати в деяких речах. Я бачу, годинник нижче чудові білі поля зору, і я бачу, ці невеликі об'єкти чорношкірих, але потім більше, і я думаю, що вони живуть. Я не можу описати це добре. Я прошу леді: "Я бацили?" Вона відповідає на слова дуже серйозно: "Це ад". Тоді я вважаю, моє особа і моє тіло зибь. У мене враження, що мають дуже велике обличчя, і все буде жорсткою і опухлі. Я не можу рухатися. Г-жа Одо сказати: "Вона полягає в тому, щоб винаходити його, потім тихо:" У Росії, але й інші ". Тоді леді каже: "Люди попереджали!". "Це послання, як уже в 1947 році, є більш актуальним, ніж коли-небудь.



Перемога хреста
Тоді я бачу багато дивних образів. Під хрест свастику, і я бачу
падати. Тоді я бачу зірки, вони поспішили, серпи та молоти, все під
хрест. Я бачу, червоний, червоний, не зникають повністю. Дама каже:
"Кожен підняти взор. Тепер вони хочуть, але за рахунок ... Було темно
на землі, але тепер всі освічені. Тепер бачимо, що все це швидкоплинні, що ніщо не буває ".



Розарії
Мені здається, що сторони, робиться світліше. Раптом я бачу, леді
з новим чотки. Він говорить: "Продовжуйте молитися, весь світ!"
Показує хрест і сказав: "Весь світ буде повернутися з найбільших за найменшою з
багатшими, бідні, але це варто зусиль ".


Натисніть нижче, щоб увійти в офіційний сайт Леді всіх народів




Для отримання зображень з молитвою про Леді з усіх народів, звертайтесь:
Kapel van de Vrouwe van alle Volkeren - Diepenbrockstraat 3 NL-1077 VX Amsterdam Tel. +31 (0)20-662 05 04 Fax +31 (0)20-471 13 33

info@de-vrouwe.net

Назад на головну сторінку