mercoledì 25 febbraio 2009

Den mirakulösa medaljen av Rue du Bac



Då han hörde en röst som sa till mig: "Vill att prägla en medalj på den här modellen, alla de människor som kommer att leda, kommer att få stor gunst, särskilt få i halsen, resultatet kommer att bli rik för de människor som leder till förtroende ..." . - S. Catherine Labor vid Rue du Bac Paris Frankrike -1830
"O Mary, som utformas utan synd, bed för oss som har tillgång till dig"
-------------------------------------------------- --------------------------------
En Medjugorje Queen of Peace utsett mirakulösa medaljen i ett meddelande till Marija i Blue Cross den 27 november 1989. Detta är det budskap som Mary gav Ss till visionär: "Jag vill att dessa dagar speciellt be för frälsningen av själar. Idag är dagen för det mirakulösa medalj och jag vill be särskilt för frälsning för alla som bär medalj . Jag önskar att spridningen och bära eftersom det sparas en hel del anime, men framför allt vill jag be det."
-------------------------------------------------- --------------------------------
Vi börjar med det utseende som vi rimligen kunde se det som en som öppnar eller var Mary Mary. Hon verkar i 1830 på Rue du Bac i den franska huvudstaden Paris, syster Catherine Labor. Mary anförtror framtiden saint, ett uppdrag: att sprida mynta och mirakulösa medalj. Men läs vad som hände i historien om St Catherine: "Den 27 november 1830, som inträffade på lördagen före första söndagen i advent, vid halv sex på kvällen, gör meditation i djup tystnad, jag tycktes höra från höger sida av a cappella låter som den prassel av natursilke som a. med att möta de ser den sidan, jag såg Jungfru på bilden av St Joseph. Hans ställning var genomsnittet och dess skönhet som jag inte kan beskriva det. Han stod hans kläder var av silke och vita gryningen gjort, som de säger, à la vierge ( "jungfru"), som betalas av ärmar och smidig. Från ner en vit slöja upp fötterna . Han gör hår och ett slags mössa med en spets på cirka tre centimeter breda, vilar lätt på håret. Ansiktet var helt frilagda, hans fötter var baserade på en jordglob, eller snarare över halva världen, eller åtminstone jag inte de såg att en halv (senare i Santa erkänna att han hade sett under fötterna av Jungfru är också en orm färg grön flammigt med gult). Hans händer mycket på bältet, som hålls i ett naturligt sätt en annan mindre världen att representerar universum. Hon hade vänt blicken mot himlen, och hans ansikte blev glänsande, och presenteras världen till vår Herre. Plötsligt hans fingrar upp i ringar, pryds med ädelstenar, en av de vackraste av de andra, en större och andra mindre företag, som kastade strålar av en av de vackraste av dessa strålar startade från sten värdefull, kastade den största strålar större och mindre radier mindre stora, så de fyllde hela den nedre delen, och jag kan inte se hans fötter mest ...". "När jag var inriktad på att överväga den Helige Virgin sänkte hans ögon till mig och söka en röst som sa till mig dessa ord: "Denna värld du ser är hela världen, i synnerhet Frankrike och varenda person ...". Jag säger att vi inte vet vad jag kände och vad jag såg, den skönhet och prakt av strålar så bländande! ... Och Jungfru läggas till: "Jag är en symbol för tack att jag hällde på människor som frågar mig", vilket gör att förstå vad det är gulligt att be Jungfru, och hon är generös med de människor som ber, som hon ger tack vare människor som söker sig till honom och vilken glädje du ger testet. På den tiden var jag och jag var inte ... Jag vet inte .... Jag godevo. Och det är som bildas runt SS.Vergine en något oval, där toppen, som en halvcirkel från höger till vänster om Mary läsa dessa ord skrivet i guld: "O Mary, som utformas utan synd, bed för Vi som anlita dig. " Då han hörde en röst som sa till mig: "Vill att prägla en medalj på den här modellen, alla de människor som kommer att leda, kommer att få stor gunst, särskilt få i halsen, resultatet kommer att bli rik för de människor som leder till förtroende ..." . Jag direkt tyckte att bilden vände och jag såg den andra sidan av medaljen. Det var bokstaven M (det ursprungliga namnet Maria) övervinnas genom en korsning utan ett krucifix som hade sin grund bokstaven I (det ursprungliga namnet på Iesus, Jesus). Nedan sedan fanns det två hjärtan, ett omgiven av taggar (Jesus), den andra genomborrat av ett svärd (till Maria). Slutligen tolv stjärnor omger den. Allt disparve, som något som går bort, och jag har inte fyllt så att goda känslor, glädje och tröst. " Detta är en tydlig beskrivning av vad som hände, uppdrag och budskap som genom S. Mary Catherine har gett oss. Ta med din mirakulösa medaljen med tillförsikt och be med tro. Detta var säkert en anledning och med tanke på de svåra tider som kyrkan hade misslyckats med att hitta i framtiden. Idag, i själva verket bevittnar en fruktansvärd höst och avfall från tron, människan liv tomt och utan hopp om ett paradis. Sa två ord, mannen är fruktansvärt ensam! Hur många varv och ideologier gått för bra och som har massakrerats männen och dömdes till fruktansvärda lidande. För detta behöver du för att återgå till personlig och gemenskap bön är att den församling familj. Den senare är under attack riktades en "dold" och farliga Lobbie makt. Dessutom gör personliga och kollektiva handlingar INVIGNING och tilldelning Maria och till din felfritt Heart, att hjälpa till att försvara oss av många yttre och inre angrepp och risken att bli överväldigade av satanisk slem som omger oss. Det är antagligen dags att skapa kristna familjer, en oas av fred och bön, real home kyrkor att försvara sig mot dålig moral och dåliga bolag. Ta och tar den här medaljen, inte som en Talisman, utan som ett synligt tecken på samhörighet och förtroende dotterbolag till Guds moder och vår moder, Maria!




Klicka på bilden ovan för att ansluta till den officiella webbplatsen
.
.