mercoledì 25 febbraio 2009

Mor och Lady för alla folk i Amsterdam

Bön Moders och Lady för alla folk, en del av en global verksamhet. Denna åtgärd är att deklamera den dagliga bön och sprida den till Amsterdam. Madonna lovar en ny Pingst i världen! Naturligtvis inte att förglömma bön av radband, bön favorit Maria Ss


--


Den bön av Lady av alla folk (Amsterdam)






--


Den 11 februari 1951, årsdagen av den första uppenbarelse i Lourdes, Maria sa den bön med vilken han hade nämnt i det första meddelandet från 1945, säger: "Prayer måste göras!" I det här enkla och kort bön ber Herren Jesus Kristus kommer av den Helige Ande. Till alla dem som Recite av Lady av alla folk Advocate och löften de närmaste av den Helige Ande. Han säger: "Denna bön är för frälsningen av världen. Denna bön är för konvertering av världen. Be denna bön i alla fall! Divulgatela i kyrkor och med moderna hjälpmedel. Männen i den här världen måste lära sig att lita på Lady av alla folk, som en gång var Mary, som förespråkar att världen är fri från korruption, katastrofer och krig "(38:e meddelande). Och återigen är det en mycket lovande: "Genom denna bön till Lady kommer att rädda världen" (46:e meddelande).

Bilden av Lady av alla folk


Redan vid andra meddelande, Lady visas till Seer i ett hav av blommor, innan vem knästående är tusentals människor. Efter att säga bön, drar till sig uppmärksamhet visionär sull'aspettoesteriore av hans person och bad att det visas i en målning. Det verkar stå på jorden, eftersom - förklarar han - kommer för hela världen. Hans ansikte, hans händer och hans fötter är som om en människa, medan kroppen är spiritualized. Beläget på korset för att ange den intima och smärtsamma union som ansluter Sonen i offret av korset. Hennes händer avger tre strålar, strålar av nåd, inlösen och fred, som kan ge som Lady av alla folk. De strålar faller på folk på jorden, företrädd av fåren, som inte hittar fred tills du slår på korset. Av denna representation ger ett löfte: "Jag lovar att alla som ber innan den här bilden och kallar Lady för alla folk att tacka för själ och kropp, i den utsträckning som Sonen kommer! Måste överväga inte bara vad din cirkel. Jag är "Lady av alla folk." Bilden måste gå från land till land, från stad till stad. Detta är syftet med det arbete som utförs av inlösen "(33 °-meddelande).

Följt av en kort sammanfattning av de uppgifter meddelanden från Maria till visionära Ida Peerdeman:

1) död Pope Pius XII°

Gud ger den bästa bevis på äktheten av meddelanden med att förutse dagar på sig Pope Pius XII kommer att kallas till evigheten. Endast Gud, "Sagan om liv och död", kan veta detta datum. Äktheten, som sträcker sig till livet av en helig påven, inte en tydlig bekräftelse på meddelandet för kyrkan Universal? Under natten mellan 18 och 19 februari 1958 (Askonsdag) Ida tar emot det budskap som, mer än någon annan, blir äktheten för Amsterdam. Här är hans vittnesmål: "I kväll vaknade jag med en jolt eftersom jag ringer. De tre var korrekta. Jag såg en gång ljuset och jag hörde en röst för Mrs Jag sa, "Här är jag igen. Freden i Herren Jesus Kristus vara med dig. (...) Har jag göra ett uttalande, som inte säger något till någon, inte ens Sacristan och din andliga direktör. När det är gjort, du berättar för dem att Lady du hade förutspått. Här är meddelandet: Lyssna, den nuvarande Helige Fader, Pope Pius XII, kommer att välkomnas i vår i år, i början av oktober. The Lady av alla folk, Co, Mediatrix och Advocate, kommer att leda honom till evig glädje ". Detta meddelande rädda mig och kämpa för att tro det. Damen sa: "Inte rädda, dotter! Hans efterträdare kommer att utropa dogm ". Ringraziai det Lady och hon sa mycket högtidligt: "Amen". "Samma morgonen Askonsdag, visionära samtal till hans andliga direktör och informerade honom om att Lady gav ett budskap som inte kan prata med någon. Men Fader Frehe har god idé att be Ida att sätta allt på papper: "Lova att skriva kort och sätta i dag personligen, annars har ett värde. Tänk på det. Du kan försegla brev, bara för att få i dag, så snart som möjligt. "Lyder Ida skriver maskinskriven ord Lady, en kopia sparas hemma, det kommer att låta den ursprungliga i ett förseglat kuvert och levereras samma dag till andliga direktör. Dessa platser kuvertet i en låda i sitt skrivbord, där det är snart glömt. The Seer tillbringar flera månader av lugn och säker förväntningar Förverkligandet av Madonna sagt. I efterhand, i sin skrivelse av den 24 november 1958, som beskriver denna smärtsamma tid i sin biskop, Mgr. Huibers, "jag fortsatte att tänka på vad hans fru hade berättat för mig att rapportera till den Helige Fadern. Det värsta var på den tiden då den Helige Fadern var död dörr. Bekanta och ofta ringde mig sa åt mig att konsollen mig: "Men den Helige Fadern dog inte, du kan inte" och så vidare. Dessa stunder, Bishop, var det svåraste ... På morgonen den 9 oktober, jag satt framför radion och nyheten om dödsfallet av den Helige Fadern esclamai: "Tack gode gud!" Jag vet att detta inte var trevligt för mig, men jag förlåter honom, eftersom han vet att jag sa till Mrs att det skulle läggas ned och dess orsak ... "Ida gick omedelbart från hans andliga chef och bad honom att ta del av innehållet i förseglat kuvert. Sedan far Frehe inte kommer ihåg det, visar var husen och återsända kopia av meddelandet av Askonsdag, skriven efter hans önskemål. Bra är det att undra om fader Frehe, så att det skall omedelbart till Rom den ursprungliga fortfarande förseglade, att uppmärksamma personer som är behöriga som övertygande bevis på äktheten av meddelanden.

2) Den kommunistiska revolutionen i Kina

Den 7 oktober 1945 Ida har en kort men tydlig vision i Kina: "Jag ser Kina med en röd flagga!" Visionen sker fyra år senare. Efter två år av inbördeskrig mellan kommunister el'armata Allmänna Tschiang Kai-scheks den 1 oktober 1949 vinnaren Mao Tse-tung, chef för kommunistpartiet proklamerade People's Republic of China.

3) De landar på månen

När Ida i 1946 såg landningen på månen, utan att förstå innebörden av scenen, och försök brist på allvar, kan inte tänka på den händelse som kommer att hjälpa 23 år efter att titta på en TV-sändning, den första moon landning, som ägde rum den 20:07 ,1969. Mot 1967 han rapporterade: "Då det var som om jag var med Lady på toppen av världen. Jag kan inte säga annat. Hon gjorde mig uppmärksam på något och jag såg tydligt månen framför mig. Sedan något kom flygande och kom på denna måne. Så här sa jag: "Det är något som kommer in på månen". Jag visste inte hur jag skulle kunna förklara det på annat sätt. Jag var på jorden, men inte att det verkligen var, det var som om jag sväva i luften. Då kände en konstig känsla. Jag har många svårigheter att förklara denna typ av sak. Det var ett slags naturfenomen. Vad vi såg var dock en typ av luftrummet skulle något liknande. "Senare skrev han:" Hur imponerande var månen landning, eller hur? Precis som Lady hade jag vänster för att se den 7 februari 1946. Synd, då jag inte visste vad det var och vad det innebar. För detta har jag bara de ord som jag lämnade Lady säga: "Är det något som når månen." Och jag såg något som kommer ner tillräckligt snabbt på månen, ett vitt, nästan kvadratisk. En imponerande prestation. "

4) De Berlinmurens fall

Under 1950 Ida såg Tysklands återförening. "Då Lady är en tjock linje i Tyskland och sa:" Europa är uppdelat i två "." Efter visionär måste göra en gest och säger: "Ta den här linjen, och jag dölja." (10.12.1950) 40 år senare, 1989, bevittnar Berlinmurens fall. Tre veckor innan ordföranden i östra Tyskland Honecker, självsäker, han sa: "Den mur som fortfarande finns mellan ett århundrade."

5) Europa och USA enade i fara av kemiska och bakteriologiska vapen?

Följande punkt från meddelandet i Amsterdam, den 26 december 1947 är det växande fara för Amerika och Europa av en terroristattack med kemiska eller biologiska vapen. Den visionära Ida Peerdeman säger: "... jag ser Amerika och Europa, bredvid varandra. Då skrev jag: "War ekonomisk bojkott, valuta kriser, katastrofer". Senare ser jag framför mig bilder av människor. Jag ser ansikten, stora ansikten, täckta med hemska sår, verkar en slags spetälska. Då jag lidit fruktansvärt livshotande sjukdomar: kolera, spetälska, alla dessa män måste utstå. Men är bra, och jag ser mig omkring hover små svarta. Jag försöker förstå vad de är, men jag kan inte. Jag tror att det är ett mycket känsligt material. Jag kan inte skilja på vad som är hans ögon. Du bör se ut som om genom några saker. Jag ser timmar av den magnifika vita visuella områden och på dessa små poster jag ser svarta, men sedan zoomas och det tycks mig som om de lever. Jag kan inte beskriva det på ett bra sätt. Jag ber Lady: "Jag är bacilli?" Hon svarade med ett mycket allvarligt uttryck: "Det är ett helvete". Då jag tycker mitt ansikte och min hela kroppen sväller. Jag har intrycket av att ha ett mycket stort ansikte, och allt är hård och svullen. Jag kan inte flytta. Mrs Odo säger "Det är att uppfinna det, så tyst:" Det ryska, men också andras. Sedan Lady säger, "Människor varnas!". "Det här meddelandet, så tidigt som 1947, är mer aktuell än någonsin.

Segern i cross

Då ser jag en massa konstiga bilder. Under kors hakkors och jag ser höst. Då ska jag se stjärnor, de rusade, skäror och hammare, allt som faller under korset. Jag ser rött, rött inte försvinner helt. Damen säger: "Var och höja din blick. Nu vill det, men på bekostnad av ... Det var mörkt på jorden, men nu allt var upplyst. Nu se att allt är flyktiga, att ingenting varar. "

Den Rosary

Det förefaller mig som handen görs lättare. Plötsligt ser jag Lady of med den nya radband. Han säger: "Fortsätt att be, hela världen!" Visar kors och säger: "Hela världen kommer att återvända från största till den minsta, från de fattiga rikare, men denna insats kommer att kosta. "

Klicka nedan för att komma in på den officiella webbplatsen för Lady av alla folk



För att få bilder med bön av Lady av alla folk, kontakta:

NEDERLÄNDERNA - Chapel kvinnor i alla VölkerDiepenbrockstraat 3 NL-1077 VX Amsterdam Tel +31 (0) 20-662 05 04 Fax +31 (0) 20-471 13 33 info@de-vrouwe.net


Tillbaka till Blogg