martedì 31 marzo 2009

Zonja dhe Nëna e të gjithë popujve

E lutja e nënës dhe Zonja e të gjithë popujve, pjesë e një veprimi globale. Ky veprim është që të lexojmë të përditshmen lutje i Amsterdamit dhe shpërndajnë atë. Zonja jonë premtuar një të ri Rrëshaja në botë! Natyrisht nuk harruar lutjen e rruzare, lutje favorite Maria Ss


-


E lutja e Zonja e të gjitha Popujve (Amsterdam)




-


Më 11 shkurt 1951, në përvjetorin e parë apparition në Lourdes, Maria tha se lutja për të cilën ai e kishte përmendur në mesazhin e parë të 1945, duke thënë: "Lutja duhet të bëhet!" Në këtë lutje të thjeshtë dhe të shkurtër duke i kërkuar Zotit Jezu Krisht, e ardhshëm të Fryma e Shenjtë. Për të gjithë ata që e lexon Zonja e Avokatit të Popullit dhe të gjitha premtimet e ardhshëm të Shpirtit Shenjt. Ai thotë: "Kjo është lutje për shpëtimin e botës. Kjo lutje është për konvertimin e botës. Lutuni këtë lutje në të gjitha rrethanat! Divulgatela në kishat dhe përmes mjeteve moderne. Burrat e kësaj bote, duhet të mësojnë të mbështeten në të gjitha Zonjën e popullit, i cili dikur ishte i Merjemes, i cili avokatit që bota është e lirë nga korrupsioni, dhe fatkeqësi të luftës "(38. Porosi). Dhe ai përsëri bën një premtim të madh: "Nëpërmjet këtij Zonja e lutjes do të kursejnë të botës" (46. porosi).


E imazhit të popullit e të gjitha Lady





Në mesazhin e dytë, e Zonja duket ai që sheh në një det të luleve, para të cilëve janë gjunjëzim mijëra njerëz. Pasi të kenë thënë se lutja, tërheq vëmendjen e tij vizionar sull'aspettoesteriore e personit dhe e pyeti se përshkruhen në një pikturë. Tregon që qëndron mbi globin, sepse - shpjegon ai - është për të ardhur në të gjithë botën. Fytyra e tij, duart e tij dhe këmbët e tij janë si ato të një njeriu, ndërsa trupi është spiritualized. E vendosur në kryq, duke treguar intime bashkimit dhe i dhimbshëm që bashkon Birit në sakrificën e kryqit. Duart e tij lëshoj tre rrezet, rrezet e hiri, shpengim dhe paqes, e cila mund të japë si Zonja e të gjitha Popujve. Rrezet e bien mbi popujt e tokës, i përfaqësuar nga deleve, të cilat nuk gjejnë paqe derisa të kthehet në kryq. Për këtë përfaqësim bën një premtim: "Unë premtimin e të gjithë atyre që luten para këtij imazhi dhe thirrjen e Zonja e të gjithë popujve të falënderojnë për shpirtin dhe trupin, në masën që do të Birit! Ju nuk duhet ta konsiderojë këtë vetëm për rrethin e juaj. Unë jam "Zonja e të gjithë popullit." Kjo foto duhet të ikë nga vendi në vend, nga qyteti në qytet. Ky është qëllimi i punës së shpengim "(33 ° mesazh).


Pasua nga një përmbledhje e shkurtër e të dhënave mesazhet nga Mary vizionar të IDA Peerdeman:


1) Vdekja e Pope Pius XII

Perëndia siguron prova më e mirë e origjinalitetin e mesazheve me parashikim i ditëve në të cilat Pope Pius XII do të thirren për të përjetësinë. Vetëm Perëndia, "Zoti të jetë dhe vdekje", mund të dinë këtë datë. Prova e origjinalitetit, e cila shtrihet në jetën e një shenjtë Papa, nuk është një konfirmim i qartë mesazhi për Kishën Universale?
Gjatë natës midis 18 dhe 19 shkurt 1958 (hirit e mërkura) IDA merr mesazhin se, më shumë se çdo tjetër, do të bëhet provë për origjinalitetin e Amsterdamit. Ja dëshmia e tij: "Unë u zgjuan Sonte me një goditje sepse isha bërë thirrje. Të tre ishin të sakta. Unë pashë përsëri dritën dhe dëgjova zërin e znj Unë tha, "Ja, unë jam përsëri. Paqja e Zotit Jezu Krisht të jetë me ju. (...) A e kam bërë një deklaratë, e cila nuk them asgjë të askujt, as nuk e kandilanaft tuaj shpirtëror dhe drejtori. E kur u është bërë, ju tregoni atyre se ju e Zonja ishte parashikuar. Këtu është e komunikimit: Dëgjo, Ati i Shenjtë aktuale, Pope Pius XII, do të jetë i mirëpritur në këtë vit, në fillim të tetorit. Të gjitha Zonja e popullit, e Co, ndërmjetëse dhe Avokatit, do të çojnë atë gëzim të përjetshëm '. Ky mesazh i trembur mua dhe përpiqen të besojnë atë. Zonja i tha: 'Nuk ke frikë, vajzës! Pasardhësi i tij do të shpallte dogmë '. Zonja e Ringraziai tha ajo dhe shumë solemnisht: "Amen". "Të njëjtat mëngjes e hirit të mërkurën, në thirrjen e tij vizionar drejtor shpirtërore dhe e informoi atë se Zonja i ka dhënë një mesazh se nuk mund të bisedoj me të gjithë. Por ka të Atit Frehe ide e mirë të kërkoni IDA të vini çdo gjë në letër: "Premtimi për të shkruar më shpejt që të jetë dhe sjellë sot personalisht, përndryshe ajo ka vlerë. Mendoni se. Ju mund të nënshkruajnë letër, vetëm për të marrë sot, sa më shpejt të jetë e mundur. "IDA bindet, ai ka shkruar fjalët në makinë e Zonja, një kopje mbahet në shtëpi, ai do të vërë origjinale në një zarf të mbyllur dhe të dorëzohet në të njëjtën ditë në drejtor shpirtërore. Këto vende me një zarf në tryezën e tij të parë, aty ku është më shpejt të jetë e harruar. Profet i shpenzon disa muaj e qetë dhe me besim e shpresë materializimin e shën Mëria tha. Në prapavështrim, në letrën e tij të 24 nëntor 1958, do të përshkruajnë në këtë periudhë të dhimbshme e tij peshkop, mgr. Huibers, "Unë vazhduar të mendoni se çka Zonja e kishte më tha që të raportojë në Ati i Shenjtë. Më e keqja ishte në ditët kur ishte Ati i Shenjtë në prag të vdekjes. Të njohur dhe shpesh i telefonoi mua më tha të konsol mua: 'Por Ati i Shenjtë nuk vdes, ju nuk mund të' dhe kështu me radhë. Këto momente, Peshkopi, qenë më e vështirë ... Në mëngjesin e 9. Tetor, unë isha i ulur në frontin e radio dhe lajme e vdekjes së të Atit Shenjtë esclamai: 'Falë Zotit! "Unë e di se kjo nuk ishte më e bukur, por unë falë atë, sepse ai e di se unë i tha të zonjës se nuk do të ketë kompromis braktisur dhe të shkaktojë saj ... "IDA shkoi menjëherë nga drejtori i tij shpirtëror dhe i kërkoi atij të këshillohet me përmbajtjen e zarf të mbyllur. Që nga Ati Frehe nuk mbani mend se, duke treguar se ku e shtëpive dhe kthim të kopje të mesazhit të hirit të mërkurën, të shkruar pas tij dëshiron. Madhe është çudi të Atit Frehe, në mënyrë që ai do të dërgojë menjëherë në Romë origjinal ende vulosur, në vëmendjen e persona kompetent si dëshmi bindëse e vërtetësinë e mesazheve.

2) e revolucionit komunist në Kinë

Më 7 tetor 1945 IDA shkurtër por ka një vizion të qartë të Kinës: "Unë po të shoh Kinë me një flamur të kuq!" Vizioni është realizuar katër vjet më vonë. Pas dy vjet e luftës civile midis komunistët el'armata Përgjithshëm Tschiang Kai-scheks në 1 tetor 1949 fitues Mao Tse-tung, kreu i Partisë Komuniste të shpallur People's Republic e Kinës.

3) Të ulje në hënë

Kur në vitin 1946 IDA pa ulje në hënë, pa makut kuptimin e ngjarjes, dhe të përpiqemi të mungesës së gravitetit, nuk mund ta imagjinojë ngjarje e cila do të ndihmojë të shikoni 23 vjet pas transmetuar një televizion, i pari mun ulje, i cili u zhvillua në 20:07 ,1969. Në këtë aspekt, në 1967 ai raportoi: "Atëherë ajo ishte sikur unë isha me Zonja në krye të globit. Unë nuk mund të themi ndryshe. Ajo e bëri më të kujdesshëm dhe unë pashë diçka të dallueshëm mun para meje. Pastaj erdhi diçka fluturonte, dhe kjo erdhi pas mun. Për këtë unë u tha: "A ka ndonjë gjë që arrin në mun '. Unë nuk e di se si unë mund të shpjegojë atë në një tjetër mënyrë. Unë isha në botë, por nuk është se nuk ishte e vërtetë, ajo ishte sikur unë rri pezull në ajër. Pastaj ndjeu një ndjesi të çuditshme. Unë kam shumë vështirësi për të shpjeguar këtë lloj gjë. Ky ishte një lloj dukuri natyrore. Çfarë kemi pa por ishte një lloj i hapësirës ajrore që do të kishte diçka të ngjashme. "Më pas ai shkruan:" Cila ishte arritja e të hënën, e drejtë? Ashtu si Zonja e kishte lënë të më shohin 7 shkurt 1946. Sin, atëherë nuk e dija se çka ishte dhe çka do të thotë ajo. Për këtë unë kam thënë vetëm me fjalë se unë e la Zonja thoni, "A ka ndonjë gjë që arrin në mun. 'Pastaj pashë diçka që vijnë poshtë shpejtë të mjaftueshme për të hënë, të bardhë, gati katrore. Një performances mbresëlënëse. "

4) Rënia e murit të Berlinit

Në 1950 IDA pa ribashkimin e Gjermanisë. "Pastaj Zonja është një linjë të trasha në Gjermani dhe tha:" Evropa është e ndarë në dy '. " Pas vizionar duhet të bëjë një gjest e tha: "Grab këtë linjë dhe unë fshi." (10/12/1950) 40 vjet më vonë, në 1989, dëshmitarë të rrëzimit të murit të Berlinit. Tre javë para se presidenti i Gjermanisë Lindore Honecker, vetë-besim, ai tha: "Muri ende ekziston midis një shekull."

5) Evropë dhe SHBA të bashkuar në rrezik të armëve kimike dhe bakteriologjike?

E mëposhtme nga paragrafi mesazhin e Amsterdam, 26 dhjetor 1947 është në rritje rrezik për Evropën dhe Amerikën e një sulm terrorist me armë kimike apo biologjike. Profet i Peerdeman IDA thotë: "Unë po të shoh ... Amerikë dhe Evropë, krah për krah. Pastaj ka shkruajtur: 'Luftë ekonomike bojkot, monedhën e krizave, fatkeqësive'. Më vonë unë shoh para meje fotove të njerëzve. Unë shoh me fytyra për dhe, të mëdha me fytyra për dhe, të mbuluar me tmerrshme sores duket një lloj lebër. Pastaj unë të tmerrshëm pësuan kërcënuese për jetën e sëmundjeve: kolerë, lebër, që të gjithë këta njerëz duhet të durojnë. Pastaj përsëri është mirë, dhe unë shoh rreth meje rri në pritje të vogla objekteve blacks. Unë të përpiqen të kuptojnë çfarë janë, por unë nuk mund të. Unë mendoj se është një strukturë shumë delikate. Unë nuk mund të dallojë se çka është e tij të syve. Ai mendon se si duhet të shoh nga disa gjëra. Unë shoh disa orë më poshtë mrekullueshme bardhë vizuale fusha dhe unë shoh blacks këto objekte të vogla, por pastaj e më i madh dhe unë mendoj se ata janë duke jetuar. Unë nuk jam në gjendje të përshkruajnë atë mirë. Unë nuk kërkoj e Zonja: "Unë jam bacilli? 'Ajo u përgjigjet shumë seriozisht me fjalët:" Është e Xhehennemit ". Pastaj I feel tim dhe të përballen me tërë trupin tim bymehet. Kam përshtypjen se i ka të përballen me një shumë të mëdha, dhe gjithçka është e ashpër dhe të fryrë. Unë nuk mund të zhvendoset. Znj Odo thonë 'Kjo është ajo për të shpik', pastaj në heshtje: "I rusisht, por edhe të tjerët '. Pastaj Zonja thotë, "Njerëzit janë të paralajmëruar! '." Ky mesazh, sa më shpejt që 1947, është më aktuale se kurrë.




Fitorja e kryqit
Pastaj unë shoh një shumë e çuditshme images. Nën kryq e swastikas, dhe unë shoh
rënia. Pastaj unë shoh yjet, ata nxituan, sickles dhe hammers, gjithçka është nën
kryq. Unë po të shoh të kuqe, të kuqe nuk zhduken krejtësisht. Zonja e thotë:
"Gjithkush ngrini vështroj. Tani ata duan atë, por me koston e ... Ajo ishte në errësirë
në tokë, por tani çdo gjë ishte i shkolluar. Tani shoh se çdo gjë është i shpejtë, se asgjë nuk zgjat. "



Të rruzare
Më duket se është bërë me anë të lehta. Të gjitha të një e papritur ta shoh Zonja e
e re me rruzare. Ai thotë: "Vazhdoni të lutemi, në të gjithë botën!"
Tregon kryq dhe thotë: "E gjithë bota do të kthehen nga më të mëdha të vogël, nga
të varfërit e pasur, por kjo përpjekje do të kushtojë. "



Kliko më poshtë për të hyrë në faqen elektronike zyrtare të Zonjën e të gjithë popujve




Për të marrë imazhet me lutjen e Zonja e të gjithë popujve, ju lutemi kontaktoni:
Kapel van de Vrouwe van alle Volkeren - Diepenbrockstraat 3 NL-1077 VX Amsterdam Tel. (+31) (0)20-662 05 04 Fax (+31) (0)20-471 13 33

info@de-vrouwe.net


Kthehu në faqen kryesore