mercoledì 1 aprile 2009

Majka i Gospe od svih naroda

Molitvu Majka i Gospe od svih naroda, dio globalne akcije. Ova akcija je recitovati dnevne molitve iz Amsterdama i širiti ga. Gospa je obecala novi Duhova na svijetu! Naravno, ne zaboravljajući molitva krunice, molitve ljubimac Maria SS


-


Molitva Gospe od svih naroda (Amsterdam)


-


Dana 11. veljača 1951, na godišnjicu prvog ukazanja u Lurdu, Maria, rekao je molitva na koju je on spomenuo u prvoj poruci 1945, rekavši: "Molitva mora biti!" U ovom jednostavna i kratka molitva moleći Gospodina Isusa Krista, s dolaskom Duha Svetoga. Za sve one koji recitovati Gospe od svih naroda zastupnik i obećava dolazak Duha Svetoga. On kaže: "To je molitva za spas svijeta. To je molitva za obraćenje svijeta. Molite ovu molitvu u svim okolnostima! Divulgatela u crkvama i putem modernih sredstava. Ljudi ovoga svijeta moraju naučiti osloniti na Gospi od svih naroda, koji je nekad bio Marije, koji zagovaraju da se svijet je slobodan od korupcije, nepogoda i rata "(38. poruku). I još ga čini veliko obećanje: "Kroz ovu molitvu Gospe će spasiti svijet" (46. poruku).




Slika Gospe od svih naroda





Već u drugoj poruci, Gospe vidiocu Čini se da u moru cvijeće, pred kojima se klečeći tisuća ljudi. Govoreći: "Nakon molitve, privlači pozornost sull'aspettoesteriore vizionar njegove osobe i zamolio da ona prikazana u slikarstvu. Pokazuje stoji na globusa, jer - on objašnjava - dolazi za cijeli svijet. Njegovo lice, ruke i noge su poput onih u čovjeka, dok je tijelo spiritualized. Smješten na križ, što ukazuje na intimnom sindikata i bolna da ujedinjuje Sina u žrtvom križa. Njegovim rukama ispuštati tri zrake, zrake milosti otkupljenja i mir, koji mogu dati kao Gospa od svih naroda. The zrake padaju narode zemlje, koju zastupa ovce koje ne naći mir dok ne skrenete na križ. Za ovu zastupljenost napravi obećanje: "Obećajem svima onima koji mole ove slike prije i zvati Gospa od svih naroda zahvaljivati za dušu i tijelo, u onoj mjeri u kojoj će se Sin! Vi ne morate uzeti u obzir samo u svoj krug. Ja sam "Gospa od svih naroda." Ova slika mora ići od zemlje do zemlje, od grada do grada. To je svrha djelo otkupljenja "(33 ° poruku).



Slijedi kratak sažetak poruka s podacima Marija vizionar Ida Peerdeman:


1) The death of Pope Pius XII

Bog pruža najbolji dokaz o vjerodostojnosti poruke sa predviđanja dana u Pope Pius XII, koji će biti pozvani na vječnost. Samo Bog, Gospodar života i smrti ", mogu znati ovaj datum. Dokaz autentičnosti, što produžuje se život sveti Papa, nije jasna potvrda poruku za univerzalne Crkve?
U noći između 18. i 19. veljača 1958 (Pepelnica) Ida primi poruku da, više od bilo koje druge, će postati dokaz o autentičnosti za Amsterdam. Ovdje je svjedočanstvo njegovo: "Večeras sam s probudio potres jer sam bila zovete. Tri su točni. I vidjeh opet svjetlo i začuh glas gospođe sam rekao: 'Evo me opet. Mir od Gospodina Isusa Krista bude s vama. (...) Jeste li napraviti izjavu, koja ne kažu ništa nikome, pa ni crkvenjak i vaš duhovni direktor. Kada je učinio, ti im reci da je Gospa vam je predvidjeti. Ovdje je priopćenje: Slušaj, sadašnji Sveti Otac, Pope Pius XII, će biti dobrodošla u našu ovu godinu, početkom listopada. Gospe od svih naroda, Co, posrednica i zastupnik, odvest će ga u vječnu radost. To je poruka meni i uplašen bore da vjerujem u to. Gospe je rekla: 'Ne bojte se, kćeri! Njegov nasljednik će proglasiti dogma '. Ringraziai Gospe i rekla je vrlo svečano: "AMEN". "Isto jutro Pepelnica je vizionar poziv direktora i njegova duhovnog informirani da je Gospa mu je dao poruku da ne može razgovarati sa svima. Ali Otac Frehe je dobra ideja pitati Ida staviti sve na papir: "Obećanje napisati uskoro donijeti i danas osobno, inače ima vrijednost. Razmislite o tome. Možete pečat slovo, samo za primanje i danas, što je prije moguće. "Ida obeys, on je napisao riječi stroja od Lady, primjerak čuva u kući, to će staviti u originalnoj zatvorenoj koverti i dostavljene isti dan duhovni direktor. To stavlja omotnicu u ladici njegova stola, gdje je ubrzo zaboravljena. Vidiocu potroši nekoliko mjeseci miran i samopouzdan očekivanje od materialisation od Madonne, rekao je. Retrospektivno, u pismu od 24. studeni 1958, ovu će opisati bolno razdoblje u svom biskupu, Mgr. Huibers, "nastavio sam da mislite o tome što je Gospa mi je rekao da je izvješće na Svetom Ocu. Najgore je bilo u vrijeme kada je Sveti Otac je bio na samrti. Znancima i često me telefonom rekao mi da me utješiti: 'A Sveti Otac ne umrem, ne možete' i tako dalje. Ti trenuci, biskup, bili najteži ... Na Ujutro 9. listopada bio sam sjedio ispred radija i vijest o smrti Svetog Oca esclamai: 'Hvala Bogu! "Znam da to nije lijepo od mene, ali sam mu oprostiti, jer zna da sam rekla da se gđa da će biti napuštena i kompromitirati njen uzrok ... "Ida odmah ode iz svoga duhovnog direktora i zamolio ga da se konsultuje sadržaj u zatvorenoj koverti. Od Oca Frehe ne sjećam se, gdje je prikazano na kuće i vratiti kopiju poruke Pepelnica, napisana nakon želje. Odličan je čudo od Oca Frehe, tako da će odmah poslati u Rim izvornom zapečaćene i dalje, do pozornosti nadležnih osoba kao uvjerljiv dokaz o autentičnosti poruke.

2) komunističke revolucije u Kini

7. listopad 1945 Ida ima kratku ali jasnu viziju Kina: "Vidim Kina s crvenom zastavom!" Vizija je realizirana četiri godine kasnije. Nakon dvije godine građanskog rata između komunista el'armata Osnovne Tschiang Kai-scheks 1. listopada 1949 pobjednik Mao TSE-tung, šef Komunističke partije proglašena People's Republic of China.

3) slijetanja na mjesec

Kada je 1946 Ida pila slijetanje na mjesec, bez grabljiv značenje sceni, i pokušajte odsutnosti gravitacije, ne može zamisliti događaj koji će pomoći 23 godina nakon što gledate televizijske emisije, prvi mjesec slijetanje, koji se odvijao na 20:07 ,1969. U tom smislu, on je prijavljen 1967: "Tada je kao da sam bila s Gospe na vrhu svijeta. Ne mogu reći drugačije. Ona me pozoran na nešto, a ja vidio upečatljivo mjesec ispred mene. Onda je došao nešto leti, dođe na ovaj mjesec. Za ovo sam rekao: 'Ima li nešto da stigne na mjesecu'. Nisam znao kako bih mogao to objasniti na drugi način. Bio sam na globus, ali nije da je bilo stvarno, bilo je kao da sam lebdjeti u zraku. Tada je osjetio čudnu senzaciju. Imam mnogo poteškoća objasniti ove vrste stvar. To je neka vrsta prirodnog fenomena. Što smo vidjeli, ali je bila neka vrsta zračnog prostora morali biti nešto slično. "Kasnije je napisao:" Ono sto je frapantan mjesec, zar ne? Kao što je Gospa imala ostavi me vidi 7. veljača 1946. Grijeh, pa nisam znala što je to i što to značilo. Za to sam samo s riječima koje sam napustio Lady say, "Ima li išta što pristigne na mjesecu." I vidjeh: silazi nešto dovoljno brzo na mjesecu, bijeli, gotovo trgu. Impresivne performanse. "

4) Pad Berlinskoga zida

1950 Ida vidio reunifikacija Njemačkoj. "Tada se Gospa je debela linija u Njemačkoj te je rekao: 'Europa je podijeljena na dva'." Nakon vizionar moraju napraviti gestu i rekao: "Grab this line a ja sakriti." (10.12.1950) 40 godina kasnije, 1989, svjedok pada Berlinskog zida. Tri tjedna prije nego što je predsjednik Istočna Njemačka Honecker, samouvjereni, rekao je: "Zid još uvijek postoji između jednog stoljeća."

5) Europe i SAD ujedinjeni u opasnost od kemijskih i bakteriološka oružja?

Sljedeći paragraf iz poruke iz Amsterdama, 26. prosinac 1947 je rastuću opasnost za Ameriku i Europu u terorističkim napadima s kemijskim ili biološkim oružjem. Vidiocu Peerdeman Ida kaže: "... vidim Amerike i Europe, rame uz rame. Tada sam napisao: 'War ekonomski bojkot, valutne krize, katastrofa'. Kasnije ću vidjeti prije mene slike ljudi. Vidim lica, veliki lica, pokriven straąna čireve čini neku vrstu gubi. Tada sam pretrpjela strašan život opasne bolesti: kolera, guba, sve da se ti ljudi moraju podnositi. Onda opet je u redu, i ja vidim oko mene hover male predmete blacks. JA pokušati razumjeti ono što im se, ali ne mogu. Mislim da je vrlo osjetljivo rublje. Ne mogu da razlikujete ono što je svojim očima. To se osjeća kao da bi trebao izgledati kroz neke stvari. Vidim sati ispod prekrasnu bijelu vizualnog polja i vidim ove male predmete blacks, ali onda veća i mislim da su živi. Ja sam ne u mogućnosti to i objasniti. Pitam Gospe: "Ja sam bacil?" Ona odgovori vrlo ozbiljno s riječima: 'To je pakao'. Tada se osjećam svoje lice i cijelo tijelo moje nabreknuti. Imam utisak da je veliki lice i sve je krut i natečen. Ne mogu se pomaknuti. Gđa Odo reći "To je da izmisle ga ', a zatim tiho:' Ruski, nego i drugima". Tada se Gospa kaže: 'Ljudi su upozoravali!'. "To je poruka, već u 1947, je više nego ikada aktuelno.




Pobjedu križa
Tada sam vidjeti mnogo neobičnih slika. Ispod križa swastikas, i ja vidim
pasti. Tada sam vidjeti zvijezde, oni jurnu, srpovi i hammers, sve potpada pod
križ. Vidim crvene, crvene ne nestane u potpunosti. U Lady kaže:
"Svatko povećati svoju pogled. Sada oni žele, ali po cijenu ... Bilo je tamno
na zemlji, ali sada je sve prosvijetlio. Sada vidimo da sve je prolazan, da ništa ne traje. "



Krunice
Čini mi se da je za ruku lakši. Svi nagli vidim Gospe od
s novim krunicu. On kaže: "Nastavite moliti, cijeli svijet!"
Pokazuje križ i kaže: "Cijeli svijet će se vratiti od najvećih do najmanjih, od
siromasima bogatiji, ali ovaj napor košta. "



Kliknite ispod za ulazak na službenu web stranicu Gospe od svih naroda





Da biste nabavili slike uz molitvu Gospe od svih naroda, molimo kontaktirajte:
Kapel van de Vrouwe van alle Volkeren - Diepenbrockstraat 3 NL-1077 VX Amsterdam Tel. (+31) (0)20-662 05 04 Fax (+31) (0)20-471 13 33


info@de-vrouwe.net

Povratak na glavnu stranicu